اخبار داغ

کاروانی از حرم تا حرم؛

بچه‌های حاج قاسم خادم‌الرضا شدند

بچه‌های حاج قاسم خادم‌الرضا شدند
کاروانی از بچه‌های حاج قاسم و خادمان هیات رزمندگان اسلام در کرمان از حرم سیدالشهدای مقاومت به پابوس امام مهربانی رفتند تا افتخار خادمی امام رضا(ع) را در کارنامه خود ثبت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم یزدی‌نژاد مسئول هیات رزمندگان استان کرمان در گفت‌وگو با راه آرمان در رابطه با پذیرایی از زائران علی بن موسی‌الرضا(ع) در حرم رضوی گفت: ابتدای دهه کرامت نماینده ای از طرف آستان قدس رضوی پیشنهاد خدمت رسانی به زائران را در چایخانه امام رضا(ع) به خادمین هیات رزمندگان اسلام استان داد و ما با کمال میل پذیرفتیم.
 
وی افزود: با همکاری خادمین هیات رزمندگان اسلام در شهرستان های رفسنجان، انار، شهربابک، سیرجان، بردسیر، عنبرآباد، زرند و سیریز و همچنین مرکز کرمان بالغ بر 100 هزار بسته پذیرایی آماده شد.
 
مسئول هیات رزمندگان استان کرمان با بیان اینکه یک روز قبل از میلاد امام رضا(ع) تیم 65 نفره ای از کرمان به مشهد اعزام شد توضیح داد: عصر شنبه همزمان با میلاد علی بن موسی الرضا(ع) خادمین شیفت بندی شدند و خدمت رسانی به زائران از ساعت 4 عصر تا 3 بامداد روز بعد ادامه داشت و قریب به 300 هزار نفر در این مدت به چایخانه حضرت برای پذیرایی مراجعه کردند.
 
یزدی نژاد در رابطه با دلیل انتخاب کرمان برای خدمت رسانی در حرم رضوی اظهار کرد: شهید سلیمانی خادم امام رضا بود و خود پایه گذار هیات رزمندگان اسلام در استان کرمان و تیمی که به مشهد اعزام شد با شعار «خدمت صادقانه، تلاش خالصانه، یاران شهید حاج قاسم سلیمانی» و از نیروهای حاج قاسم  در دوران دفاع مقدس و خادمین هیات رزمندگان اسلام بودند.

وی عنوان کرد: در کاروان اعزامی آزاده، رزمندهف جانباز، پزشک و از اقشار مختلف در اتوبوس حضور داشتند که در تمام طول مسیر مباحث شهیدشناسی و امام شناسی و سیره اهل بیت(ع) و شهدا مطرح می شد.
 
مسئول هیات رزمندگان استان کرمان ادامه داد: در چایخانه تمثال شهید حاج قاسم سلیمانی را نصب کرده بودیم و زائران وقتی متوجه می شدند از دیار سلیمانی به مشهد آمده این نگاه ویژه ای به این مجموعه داشتند حتی آیت الله مروی تولیت آستان قدس رضوی نیز در نیمه شب با حضور در چایخانه نسبت به مردم کرمان اظهار لطف داشتند.
 
یزدی نژاد خاطرنشان کرد: ما در واقع از حرم سیدالشهدای مقاومت به حرم رضوی رسیدیم و این جمع به عنوان خادمیار رضوی هم ثبت نام شدند و قرار شد در سال چندین بار در این محل به زائران خدمت رسانی کنیم و روز میلاد علی بن موسی الرضا(ع) هم به نام بچه های حاج قاسم در چایخانه حضرت برای پذیرایی ثبت شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه