اخبار داغ

رئیس اتحادیه املاک کرج:

مصوبه سران قوا مستاجران کرج را از سردرگمی نجات داد/ افزایش ۲۰ درصدی اجاره‌بها لازم‌الاجراست

مصوبه سران قوا مستاجران کرج را از سردرگمی نجات داد/ افزایش ۲۰ درصدی اجاره‌بها لازم‌الاجراست
مریم قمی گفت: بر اساس مصوبه سران ۳ قوه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی، افزایش اجاره بها هر ساله در تهران ۲۵ درصد و دیگر شهرها ۲۰ درصد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مریم قمی رئیس اتحادیه املاک کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: بر اساس مصوبه سران ۳ قوه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی، افزایش اجاره بها هر ساله در تهران ۲۵ درصد و دیگر شهرها ۲۰ درصد خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
قمی افزود: مصوبه ای که توسط دولت با حضور سران ۳ قوه به تصویب می رساند برای همه لازم الاجرا است، البته ورود این موضوع به مجلس و تبدیل آن به قانون هم پیش بینی شده تا هر ساله شاهد نگرانی مستاجران نباشیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: مشکلی که در مصوبه پیشین تنظیم بازار وجود داشت این بود که ابلاغیه، ضمانت های اجرایی و برخورد با عدم اجرای آن تشریح نشده بود اما با اقدام جدید دولت، اگر قراردادی تنظیم می شود باید با افزایش ۲۰ درصد باشد.
,
 
,
قمی با اشاره به اینکه املاک نوساز به ازای ارزش آن و اجاره های مشابه در همان منطقه ملک به مستاجر واگذار می شود، تصریح کرد: مصوبه دولت برای مالکین و مشاوران املاک اتمام حجت بوده و آنها را از سرگردانی نجات خواهد داد.
,
 
,
وی در خاتمه گفت: طی سنوات گذشته مالکین ادعا می کردند که ترجیح می دهند خانه خالی باشد اما با قیمت پائین اجاره ندهند، مصوبه جدید خوشبختانه بار زیادی را از روی دوش مشاورین املاک برمی دارد تا هجمه‌ای به آنها کاهش یابد.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه