اخبار داغ

رئیس شورای شهر کرج:

گزینه‌های بومی و ملی را برای انتخاب شهردار کرج بررسی می‌کنیم/ پاکبانان نگران مطالبات و حقوق خود نباشند

گزینه‌های بومی و ملی را برای انتخاب شهردار کرج بررسی می‌کنیم/ پاکبانان نگران مطالبات و حقوق خود نباشند
جواد چپردار گفت: در تعیین شهردار یا باید از مدیران البرز انتخاب کنیم یا از مدیران خارج از استان با ظرفیت‌های ملی استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد چپردار رئیس شورای شهر کرج در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: همواره در انتخاب شهردار در همه ادوار شورا واقعیتی به نام گزینه بومی یا غیر بومی وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
وی افزود: در تعیین شهردار یا باید از مدیران البرز انتخاب کنیم یا از مدیران خارج از استان با ظرفیت های ملی استفاده کنیم، هر ۲ امکان برای شورای ششم هم وجود خواهد داشت.
,
 
,
چپردار با اشاره به اینکه باید منافع و هزینه های انتخاب شهردار را بررسی کنیم، اظهار داشت: در قانون شوراها انتخاب شهردار توسط مردم هم پیش بینی شده است.
,
 
,
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه قانون شوراها تکمیل نیست انتخاب شهردار توسط مردم در حال حاضر ممکن نیست و شاید در آینده درباره این موضوع اقدام شود.
,
 
,
چپردار گفت: شورای شهر کرج به شهردار منتخب اعلام خواهد کرد که مطالبات کارگران و پاکبانان به وقع پرداخت شود برای تحقق آن تمام تلاش خود را به کار می گیریم.
,
 
,
وی افزود: تلاش کنیم در اولین زمان ممکن به انتخاب شهردار جدید برسیم، اما با انتخاب سرپرست جدید بدون شک خللی در ارائه خدمت به مردم به وجود نخواهد آمد.
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه