اخبار داغ

شهروندان البرزی از فیلم سینمایی "هناس" می‌گویند؛

هناس می‌تواند الگوی خوبی برای دختران و مادران امروز باشد/ اثر سینمایی که مخاطب را میخکوب می‌کند

هناس می‌تواند الگوی خوبی برای دختران و مادران امروز باشد/ اثر سینمایی که مخاطب را میخکوب می‌کند
اکران‌های مردمی فیلم هناس در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد، خبرنگار "تیتریک" با حضور در پردیس سینمایی اکومال نظر مردم را در خصوص این اثر سینمایی جویا شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ فیلم سینمایی "هناس" به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که از فیلم‌های پر بحث اکران شده در چهلمین جشنواره فیلم فجر بود، از نیمه خردادماه راهی اکران در سینماهای سراسر کشور شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
این فیلم سینمایی با برداشتی از سلسله ترورهای دهه ۸۰ تا ۹۰، نخستین اثر با محوریت پرداخت به زندگی شهدای هسته‌ای است که به روایتی آزاد از داستان زندگی شهید داریوش رضایی نژاد می‌پردازد. پرداختی ملموس و زنانه از شخصیت شهره پیرانی، همسر این شهید هسته‌ای که تلاش‌های او برای حفظ امنیت خانواده‌اش را به تصویر می‌کشد.
,
 
,
فیلمنامه "هناس" که در ژانر ملودرام عاشقانه به نگارش درآمده است تلاش دارد مخاطب را با عمق تلخی ماجرای ترور افراد شاخص ملی آشنا کند.
,
 
,
اکران های مردمی فیلم هناس در استان البرز همزمان با سراسر کشور آغاز شد، خبرنگار "تیتریک" با حضور در پردیس سینمایی اکومال نظر مردم را در خصوص این اثر سینمایی جویا شد.
,
هناس می تواند الگوی خوبی برای دختران و مادران امروز باشد
, هناس می تواند الگوی خوبی برای دختران و مادران امروز باشد,
 
,
احمد کریمی یکی از مخاطبان که به همراه همسر و دو فرزند خود برای تماشای فیلم آمده بود، در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هناس روایتگر شجاعت زنانی است که اگر نبودند قطعا انقلاب به این جایگاه نمی رسید.
,
 
,
وی ادامه داد: با دیدن این فیلم یاد جمله معروف امام خمینی (ره) افتادم که فرمودند: از دامن زن، مرد به معراج می رود؛ واقعا شهید رضایی نژاد با شجاعت همسر به این جایگاه رسید.
,
 
,
کریمی گفت: من و خانواده ام به شدت از دیدن این فیلم لذت بردیم و من دعوت می کنم از تمامی خانواده ها که این فیلم را خانوادگی تماشا کنید، زیرا سراسر درس است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: دختران ما در جامعه الگوی دیداری ندارند و هناس می تواند الگوی خوبی برای دختران و مادران امروز باشد.
,
 
,
, ,
 
,
در هناس با یک زن جریان ساز و تاثیرگذار روبرو هستیم
, در هناس با یک زن جریان ساز و تاثیرگذار روبرو هستیم,
 
,
زهرا غلامی مادری که با دختر و پسر خود به تماشای این فیلم نشست، در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: هناس در جذب مخاطب به شدت موفق بوده است.
,
 
,
وی ادامه داد: من به پیشنهاد خواهرم با خانواده برای تماشای این فیلم آمدیم و واقعا عالی بود، و ما در هناس با یک زن جریان ساز و تاثیرگذار روبرو هستیم.
,
 
,
غلامی افزود: ما تا حدودی جنگ را دیده ایم یا اگر ندیده ایم روایت های آن را شنیده ایم و با آن آشنا هستیم اما نسل نوجوان واقعیت های جنگ را ندیدند و به نظر من هناس در بیان واقعیت های انقلاب بسیار موثر است.
,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: در سال های اخیر سینمای ایران به نقش زن به طور ویژه نپرداخته بود، اما هناس پرچم دار بانوان در سینمای قرن جدید است.
,
 
,
اینکه همسر شهید پای اثر ایستاده است، من را به دیدن فیلم ترغیب کرد
, اینکه همسر شهید پای اثر ایستاده است، من را به دیدن فیلم ترغیب کرد,
 
,
محدثه آقایی جوان البرزی که به همراه سه نفر از دوستانش برای تماشای فیلم در اکومال حاضر شده بود، در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: من در فضای مجازی زیاد فعالیت می کنم و هناس در این فضا من را به خود جذب کرد زیرا از فیلم هایی بود که خود همسر شهید پای اثر ایستاده و برای من جالب بود.
,
 
,
وی ادامه داد: به دوستانم پیشنهاد دادم تا این فیلم را با هم ببینیم و تصور دیگری از فیلم داشتم اما شگفت زده شدم.
,
 
,
آقایی افزود: کشور ما کم از این آرمیتاها ندارد اما آرمیتا برای ما مهم است زیرا در دامن پدری بزرگ شده که کشور به آن می بالد و مادری که خط شکن می شود و این راه را ادامه می دهد.
,
 
,
, ,
 
,
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: من و دوستانم خیلی از دیدن فیلم لذت بردیم، اما تبلیغات این فیلم ضعیف است و باید همه دختران و مادران و زنان جامعه این فیلم را ببینند.
,
 
,
ختم کلام اینکه، هناس روایت ترور یک عشق است و به ما یادآور می شود که برای این سرزمین انسان هایی ایستادگی کردند، خونشان را دادند و خانواده هایی بی سرپرست شدند تا من و شما کنار هم خوشحال باشیم.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه