اخبار داغ

بسیج هنرمندان ظرفیت ورود به حوزه طراحی مد و لباس اسلامی را دارد/ راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در پایانه‌های مسافربری استان

بسیج هنرمندان ظرفیت ورود به حوزه طراحی مد و لباس اسلامی را دارد/ راه‌اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در پایانه‌های مسافربری استان
در پی صدور دستورالعمل جدید ممنوعیت عرضه پوشاک زننده و مروج بی‌حجابی، سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان از آمادگی هنرمندان بسیجی برای طراحی و تولید پوشاک با درنظر گرفتن پارامترهای زیبایی، پوشش، تناسب فصل و غیره خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان در گفتگو با صاحب نیوز؛، با بیان این که ظرفیت طراحی مد و لباس اسلامی با درنظر گرفتن شاخص‌هایی همچون زیبایی، پوشش، تناسب فصل و غیره در بین هنرمندان بسیجی وجود دارد، گفت: تاکنون مطالبه و درخواستی در این رابطه به بسیج هنرمندان واصل نشده است اما در صورت اعلام نیاز، سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان بلافاصله فراخوان طراحی و تولید در حوزه مد و لباس اسلامی را صادر کرده و با قوت به این حوزه ورود پیدا خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

حجت الله سلطانی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم حمایت از معیشت هنرمندان، از اقدام دیگر این سازمان در راستای تقویت صنایع دستی اصفهان به عنوان میراث ملی کشورمان خبر داد.

,

جانشین سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان با اظهار این که در زمان همه گیری کرونا، صنایع دستی و هنرمندان این عرصه با تعطیل شدن گردشگری به ویژه گردشگری بین المللی دچار آسیب و ضرر و زیان فراوان شدند، از اجرای طرحی در این سازمان به منظور حمایت از صنایع دستی و هنرمندان این عرصه سخن گفت.

,

سلطانی تصریح کرد: سازمان بسیج هنرمندان استان تصمیم گرفت با دایر کردن نمایشگاه‌های عرضه صنایع دستی در اماکن پرتردد سطح استان اصفهان به صورت ورکشاپی که نمایش تهیه، تولید و عرضه صنایع دستی باشد به این هدف دست پیدا کند.

,

وی عنوان کرد: به همین سبب تفاهم نامه راه اندازی بازارچه صنایع دستی با مدیریت پایانه‌های استان و همچنین دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان منعقد شد و اولین ورکشاپ عرضه صنایع دستی در ترمینال کاوه افتتاح شد.

,

این چهره هنری اظهار امیدواری کرد به زودی این نمایشگاه‌ها به صورت بازارچه‌های موقتی یا حتی دایمی در سایر مراکز شهرستان‌های استان اصفهان نیز افتتاح خواهد شد.

,

جانشین سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان، خاتم کاری، مینا کاری، نقره کوبی، ملیله دوزی، گلیم بافی را از جمله رشته‌های صنعتی-هنری به نمایش داده شده در این نمایشگاه برشمرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه