اخبار داغ

در واکنش به اقدام اخیر شهردار تهران مطرح شد؛

تشکری هاشمی: خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی مصلحت نیست

تشکری هاشمی: خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی مصلحت نیست
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: به هیچ عنوان خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی را به مصلحت نمی‌دانیم و این موضوع به تصویب شورای شهر تهران نرسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید جعفر تشکری هاشمی، در بازدید از یک شرکت خودروسازی با اشاره به تأمین انواع محصولات خودرویی به ویژه اتوبوس‌ها و وَن‌های مورد نیاز پایتخت، افزود: تجربه تأمین اتوبوس‌های دوکابین خطوط تندرو بیانگر این واقعیت است که خودروسازان داخلی سالیان سال به عنوان شریک تجاری شهرداری تهران در تأمین ناوگان حمل و نقل عمومی مورد نیاز در کنار مدیریت شهری قرار دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با بیان اینکه بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی و جایگزینی موتورسیکلت‌های برقی، مورد تأکید شورای ششم است، به اقدامات این شرکت در تولید موتورسیکلت‌های برقی اشاره کرد و ادامه داد: موتورسیکلت برقی، نیاز شهر تهران است و شورای شهر با اعتقاد جدی به این موضوع، تحقق ورود موتورسیکلت‌های برقی را به پایتخت دنبال خواهد کرد.
,
 
,
تشکری هاشمی با اشاره به اهمیت و ضرورت رضایتمندی شهروندان از ارائه خدمات حمل و نقل عمومی، اظهار داشت: با وجود اینکه تأمین نقدینگی برای خرید اتوبوس در کشور با مسائل و مشکلات متعددی مواجه است اما برای همکاری با شرکت‌های خودروساز، می‌توان مدل‌های مختلف مالی را مورد بررسی قرار داد.
,
 
,
وی در ادامه با بیان اینکه از سوی مسئولان شهری عنوان شده از اتوبوس‌های دست دوم برای تأمین کمبودهای حمل و نقلی شهر تهران استفاده خواهد شد، تأکید کرد: این موضوع تا کنون به تصویب شورای اسلامی شهر تهران نرسیده است و به هیچ عنوان خرید اتوبوس‌های دست دوم خارجی را به مصلحت نمی‌دانیم.
,
 
,
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه نگاه ما در شورای ششم بر استفاده از ظرفیت‌های داخلی متمرکز است، خاطرنشان کرد: در شرایطی که به رغم توان تولید در داخل کشور از ظرفیت‌های موجود استفاده بهینه نشده است، واردات اتوبوس‌های دست دوم خارجی، ظلم بزرگی به تولیدکنندگان داخلی است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: ایلنا
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه