اخبار داغ

گزارشی از آخرین وضعیت آبرسانی به روستاب بهرام‌بیگ؛

بهرام‌بیگ تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیست/ بخشدار قره‌پشتلو: آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ در شُرف بهره‌برداری است

بهرام‌بیگ تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب نیست/ بخشدار قره‌پشتلو: آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ در شُرف بهره‌برداری است
آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان در مرحله اجرا قرار دارد و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; مخاطبان این پایگاه خبری- تحلیلی، مشکل آب شُرب روستای بهرام‌بیگ از توابع بخش قره‌پشتلو شهرستان زنجان را مطرح کردند و گفتند که آب به این روستا نرسیده و این در حالی است که روستاهای اطراف از آب شُرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

قرار بر این شد که موضوع را از دهیار روستای بهرام‌بیگ جویا شویم اما تماس چندین‌باره خبرنگار موج رسا؛ با دهیار این روستا بی‌نتیجه بود و پاسخی حاصل نشد.

, موج رسا,

, ,

مشکل آب روستای بهرام‌بیگ را در ادامه از مدیران شرکت آب و فاضلاب جویا شدیم که رسول امامی، مدیر آب و فاضلاب شهرستان زنجان به خبرنگار موج رسا؛ گفت: روستای بهرام‌بیگ هنوز تحت پوشش این شرکت قرار نگرفته است.

,

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی، اقداماتی نسبت به آبرسانی به این روستا انجام می‌دهد، اظهار داشت: عملیات اجرایی توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود و این عملیات قدری زمانبر خواهد بود که تلاش می‌کنیم آب روستای بهرام‌بیگ به زودی وصل شود.

,

امامی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی شاید زمانبر باشد اما آبرسانی به این روستا حتماً انجام خواهد شد تا تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.

,

, ,

*‌ آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ در شُرف بهره‌برداری است

, *‌ آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ در شُرف بهره‌برداری است, *‌ آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ در شُرف بهره‌برداری است,

سعید ستایش، بخشدار قره‌پشتلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ اظهار داشت: آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ در شُرف تحویل و بهره‌برداری است.

,

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی تمام شده و آماده واگذاری کنتور آب است، گفت: تحت پوشش قرار گرفتن روستا مستلزم تهیه کروکی است که بنیاد مسکن می‌گوید باید کروکی به‌صورت تک‌تک تمام خانه‌ها تهیه شود اما مجری طرح (قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه) می‌گوید که یک کروکی کلی برای تمام روستا تهیه شده است.

,

ستایش با اشاره به بازدید اخیر مصطفی طاهری (نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی) از روستاهای بخش قره‌پشتلو خاطرنشان کرد: مشکل تهیه کروکی در این بازدید مطرح شد و طی رایزنی‌های لازم قرار شد یک کروکی کلی برای روستا بدهند تا مشکل آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ حل شود و این روستا نیز تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد.

,

بخشدار قره‌پشتلو با تاکید بر اینکه با حل مشکل کروکی، آب روستا نیز وصل می‌شود، تصریح کرد: آب روستای بهرام‌بیگ آماده واگذاری کنتور و تحت پوشش قرار گرفتن شرکت آب و فاضلاب است و فقط کروکی باید تهیه شود.

,

وی گفت: کروکی مربوطه باید در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار گیرد تا شرکت آبفا از این طریق بتواند کنتور خانوارها را واگذار کند و این مشکل نیز به زودی حل می‌شود.

,

ستایش در خصوص آبرسانی به سایر روستاهای بخش قره‌پشتلو اظهار داشت: برخی از روستاها به دلیل کم بودن جمعیت، فاقد دهیاری هستند و آبرسانی به آن‌ها برای پیمانکاران صَرفه ندارد و در واقع امکان تحت پوشش قرار گرفتن ندارند.

,

وی افزود: برخی روستاهای بخش قره‌پشتلو از آب شُرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند و برخی دیگر نیز در آینده اقدام خواهد شد.

,

بخشدار قره‌پشتلو در خصوص آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ تاکید کرد: 99 درصد از کار انجام شده و کروکی نیز به زودی در اختیار شرکت آب و فاضلاب قرار می‌گیرد تا طبق آن بتواند روستا را تحت پوشش خود قرار دهد.

,

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستای بهرام‌بیگ را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان انجام می‌دهد، ابراز کرد: اگر سپاه نباشد، واقعاً کارها معطل می‌ماند و البته کار سپاه فقط آبرسانی به روستاها نیست بلکه در مناطق صعب‌العبور پروژه انجام می‌دهند تا مشکل مردم حل شود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه