اخبار داغ

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی:

مدیران موظف به تسهیل امور اداری و رفع بروکراسی اداری هستند/ بروکراسی اداری باعث زمین ماندن بسیاری از کارها می‌شود

مدیران موظف به تسهیل امور اداری و رفع بروکراسی اداری هستند/ بروکراسی اداری باعث زمین ماندن بسیاری از کارها می‌شود
طباطبایی با بیان اینکه ادامه دادن به روش بروکراسی اداری باعث زمین ماندن بسیاری از کارها می‌شود، گفت: کارشکنی، کوتاهی، سستی نباید در بین مدیران قرار داشته باشد بلکه مدیران موظف هستند بروکراسی اداری را درست و امور اداری را برای مردم تسهیل کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی، بعد از ظهر امروز در نشست تودیع و معارفه هشتمین فرماندار خلیل آباد که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: اگر بخواهیم کارگزار جمهوری اسلامی باشیم در ابتدا باید خود مسلمان باشیم و اخلاق اسلامی در بُعد اخلاق فردی، اجتماعی و اداری حاکم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه اخلاق اسلامی اگر در جامعه اسلامی حکم فرما نباشد پس باید در کجا حکم فرما شود، خاطرنشان کرد: مدیران موکلف به اجرایی شدن اخلاق اسلامی هستند و اگر مردمداری و همراه بودن با مردم را همواره مورد تاکید ریاست جمهور قرار دارد و همیشه در بین مردم حضور دارد برگرفته از همین اخلاق اسلامی است.

,

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید از این فرصتی که در اختیار مسئولان قرار دارد غنیمت شمرده شود، تصریح کرد: کارشکنی، کوتاهی و سستی نباید در بین مدیران قرار داشته باشد بلکه مدیران موظف هستند بروکراسی اداری را درست و امور اداری را برای مردم تسهیل کنند.

,

وی با اشاره به اینکه ادامه دادن به روش بروکراسی اداری باعث زمین ماندن بسیاری از کارها می شود، اذعان کرد: مردم در پیچ و خم قوانین پیچیده و مبهم اداری قرار ندهیم بلکه مدیران باید تسهیل گر مردم در امور اداری باشند و با استفاده خوب و بهینه از این فرصت ها بتوانیم در راه خدمت رسانی به مردم شرمنده آنها و شهدا نباشیم.

,

طباطبایی همچنین در ادامه عنوان کرد: تخصص گرایی، تعهد، انقلابی بودن، جهادی بودن، باورداشتن خود و ملت و استعدادها و... از شاخص های انتخاب مدیران کل و فرمانداران بود و در این مسیر هماهنگ با نیروهای انقلابی، علما، ائمه جمعه، بزرگان و نخبگان شهرستان ها بودیم.

,

وی با تاکید بر اینکه خلیل آباد یکی از آخرین شهرستان هایی است که بحث تغییر فرماندار رقم خورد، تشریح کرد: پروژه مهم باند دوم خلیل آباد به بردسکن و کاشمر به شادمهر نیز از جمله پروژه هایی است که در دستورکار قرار دارد و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده امیدواریم تا دو سال آینده این پروژه ها به بهره برداری برسد.

,

در این نشست از زحمات بیش از 3 سال ابراهیم قاسم پور در فرمانداری خلیل آباد تجلیل و سید مسعود یاوری به عنوان سرپرست جدید فرمانداری خلیل آباد منصوب شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه