اخبار داغ

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور مطرح کرد؛

کرمانشاه از استان‌های خوب کشور از نظر پوشش آب شهری

کرمانشاه از استان‌های خوب کشور از نظر پوشش آب شهری
مسعود خشایی گفت: استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت از نظر پوشش آب شهری ۹۹.۸ درصد و از نظر روستایی ۸۳ درصد جمعیت را پوشش داده است و به این لحاظ از استان‌های خوب کشور از نظر پوشش آب شهری محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، مسعود خشایی امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت از نظر پوشش آب شهری ۹۹.۸ درصد و از نظر روستایی ۸۳ درصد جمعیت را پوشش داده است و به این لحاظ از استان‌های خوب کشور از نظر پوشش آب شهری محسوب می شود.

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افزود: با توجه به اقدامات موثر و کمک قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در آینده ای نزدیک این میزان ارتقا خواهد یافت.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس قرار است با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان بیش از ۳۵۰ روستای استان از نعمت آب شرب بهره مند شوند.

خشایی گفت: پروژه های متعددی در استان کرمانشاه در دست اقدام است که مهم ترین آنها، پروژه آبرسانی سد گاوشان برای شهر کرمانشاه است که انتظار داریم از همین امروز آقای داوودی به طور جدی پیگیری این پروژه ها باشد.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور بیان داشت: موضوع دیگر تصفیه خانه فاضلاب شهر کرمانشاه و ۵ تصفیه خانه فاضلاب دیگر است که پیشرفت خوبی دارند و امیدواریم با اقدامات ویژه آب و فاضلاب به نتیجه برسند.

خشایی بر توسعه شبکه فاضلاب تاکید کرد و اظهار داشت: باید تلاش شود تا جمعیت تحت پوشش شبکه فاضلاب استان را افزایش دهیم و همچنین برای جمعیت ۲۰ درصدی جمعیت شهر کرمانشاه که در حال حاضر از فاضلاب سنتی استفاده می کنند اقدامات قابل توجهی انجام شود.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در حال حاضر با محدودیت منابع آبی مواجه هستیم می توانیم از پساب های فاضلاب در صنایع و آبیاری فضای سبز استفاده کنیم.

معاون برنامه ریزی و اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور از خدمات کاکاوند در طول تصدی تقدیر و رضایتمندی مردم را ملاک ارزیابی مدیران عنوان کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه