اخبار داغ

استاندار زنجان:

هماهنگی برای پیاده‌روی اربعین نیازمند نیروی میدانی است

هماهنگی برای پیاده‌روی اربعین نیازمند نیروی میدانی است
استاندار زنجان با بیان اینکه برای فرماندهی پیاده روی اربعین باید یک شخص میدانی سپرده شود، گفت: باید برای برگشت زائران به داخل کشور نیز موکبی برپا شود و تمام تمرکز بر روی برپایی موکب در کشور عراق نباشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محسن افشارچی امروز در جلسه ستاد اربعین استان زنجان اظهار داشت: برای هماهنگی هر چه بیشتر در برگزاری پیاده‌روی اربعین باید شخصی انتخاب شود که به صورت میدانی در عرصه حضور داشته باشد در همین راستا بنده یکی از موکب‌داران را که سابقه در این امر دارد و با این روند آشنا است انتخاب خواهم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با تاکید بر اینکه رفت‌و‌آمد به عراق واقعا نیازمند هماهنگی‌های خاصی است، افزود: گرما شرایط را سخت‌تر خواهد کرد اما باید از هر لحاظ تمهیدات اندیشده شود.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه بیشترین مشکلی که ممکن است برای زائران ایجاد شود احتمال می‌رود گرمازدگی باشد، گفت: باید هر نوع تدبیری از حال حاضر برای گذر از این مرحله اتخاذ شود.

,

وی با اشاره به اینکه مشکل آلودگی هوا نیز ممکن است آزار دهنده باشد، ادامه داد: در ارتباط با کرونا و تمام مسائل پیرامون آن نیز باید پیش‌بینی و چاره‌اندیشی‌های لازم اتخاذ شود.

,

افشارچی به بیان اینکه بهتر است موکب بین نجف و کربلا برقرار شود، گفت: اما نباید فراموش کرد که بخش اصلی ارائه خدمات برای بازگشت زائران در نظر گرفته شود و باید تمهیدات و برنامه‌ریزی‌هایی برای بازگشت زائران و ارایه خدمات به آن‌ها ایجاد شود.

,

وی با بیان اینکه حمل و نقل مسئله بسیار مهمی است، عنوان کرد: باید شهرستان‌هایی که محل رفت‌و ‌آمد زائران است بتوانند در ارائه خدمات موفق عمل کنند.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه اربعین یک حرکت سیاسی و عبادی است خاطر نشان کرد: راهپیمایی اربعین یکی از ابزارهایی است که می‌تواند انگیزه اجتماعی و همبستگی بیشتری میان شیعیان ایجاد کند. با این وجود این یک حرکت بزرگ سیاسی و ابزاری برای اقتدار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه