اخبار داغ

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه برگزار شد
آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه باحضور معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، امروز دوشنبه آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه باحضور مسعود خشایی معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رضا داوودی مدیر عامل جدید آب فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم اظهار داشت: تنش آبی ما از یکماه پیش شروع شده لذا باید همه کمک کنیم تا با یک برنامه ضربتی در کوتاهترین مدت وضعیت را ارتقاء دهیم.

,

وی خاطر نشان کرد: ۳۴۹ روستا در جهاد آبرسانی داریم که با تمام قدرت این موضوع را پیش خواهیم برد و در این راستا بنا داریم تا ۲ سال آینده آنها را به مدار بهره برداری وارد کنیم و روستائیان عزیز از نعمت آب آشامیدنی سالم و با کیفیت برخوردار شوند.

,

داوودی گفت: در حوزه شهری نیز اولویت هایی داریم که شهر کرمانشاه با توجه به تنش آبی سنگینی که با آن مواجه هستند، در اولویت قرار دارد و بنا داریم بنابر وضعیت هر منطقه برنامه های ویژه ای برگزار کنیم.

,

وی بیان داشت: در حال حاضر ۷ تصفیه خانه در حال ساخت و ۱۶ تصفیه خانه هم در مدار بهره برداری داریم و سعی می کنیم ۵ مورد از این تصفیه خانه ها را در سفر رئیس جمهور به مدار وارد کنیم.

,

مدیر عامل آب فاضلاب استان کرمانشاه اظهار داشت: برای ارتقاء سطح رفاهیات پرسنل و نیروی انسانی تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت چرا که این کار از دغدغه های اصلی بنده خواهد بود.

,

علیرضا کاکاوند مدیر عامل پیشین آب و فاضلاب استان کرمانشاه در این مراسم به ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده طی تصدی در این پست اشاره کرد و بیان داشت: طی ۲ سال اخیر استان کرمانشاه با خشکسالی دست و پنجه نرم می کند که این در صد سال اخیر بی نظیر بوده است.

,

وی گفت: امسال نیز مثل سال گذشته مشکل کم آبی داریم با این تفاوت که ذخائر آبی کاهش چشمگیر داشته است.

,

کاکاوند بیان داشت: در حال حاضر آب دهی سراب از ۴۰۰ لیتر به ۱۶ لیتر بر ثانیه رسیده است که این زنگ خطری برای ما محسوب می شود.

,

در این مراسم از تلاشهای علیرضا کاکاوند مدیر عامل پیشین شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تقدیر و رضا داودی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت معرفی شد.

,

, ,


کمبود آب در کرمانشاه نداریم باید منابع را درست مدیریت کنیم

,
, کمبود آب در کرمانشاه نداریم باید منابع را درست مدیریت کنیم, کمبود آب در کرمانشاه نداریم باید منابع را درست مدیریت کنیم,

به گزارش مرصادنیوز، منوچهر فخری امروز دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه کرمانشاه اظهار داشت: یکی از بحث‌هایی که چالش جهان و ایران است بحث کم آبی است، که در استان کرمانشاه نیز متاسفانه وارد چالش خشکسالی ۳۰ ساله شدیم که ۱۰ سال از آن سپری شده و هر سال شرایط نسبت به سال قبل بدتر خواهد شد.

, مرصادنیوز,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه افزود: در این راستا در کرمانشاه قرارگاه عملیاتی تنش آبی را تشکیل دادیم که هر هفته جلساتی را به این منطور برگزار می کنیم.

,

وی خاطر نشان کرد: برگزاری جلسات در این قرارگاه سبب شده تا مشکل خط انتقال اضطراری آب سدگاوشان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان تا حدودی حل و فصل شود.

,

فخری گفت: سال گذشته تلاش‌های زیادی در بحث آبرسانی داشتیم که با تلاش همکاران بسیاری از آنها حل و فصل شد و امیدواریم که از این خط گاوشان بهره‌برداری شود تا مشکلات تنش آبی این شهر کاهش یابد.

,

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ما در کرمانشاه کمبود آب نداریم اما باید بتوانیم منابع آب را درست مدیریت کنیم و در کنار آن مردم نیز با صرفه جویی باید همراهی کنند.

,

فخری از مدیر عامل جدید آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواست تا اولویت اول کاری خود را رسیدگی به پرسنل قرار دهد و در بحث اقدام ملی با توجه به مصوبه ای که استاندار مصوب کرده است زمین در اختیار این طرح قرار دهد تا اولویت اول برای کارکنان شرکت آب و فاضلاب باشد.

,

وی به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: در این سفر اعتبارات پیش بینی شده خوبی به حوزه عمران و آب و فاضلاب تخصیص داده شده که اگر به درستی مدیریت شود بسیاری از مشکلات حل و فصل خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه