اخبار داغ

استاندار آذربایجان غربی:

احیای واحدهای راکد، اولویت مدیریت آذربایجان غربی در حمایت از تولید است

احیای واحدهای راکد، اولویت مدیریت آذربایجان غربی در حمایت از تولید است
استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای راکد به منظور افزایش اشتغال از اولویت های مدیریت استان در حمایت از تولید بشمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  اروم نیوز، محمدصادق معتمدیان امروز در بازدید از کارخانه خوراک دام و طیور آذرکاویان ارومیه، با تاکید بر پرهیز مدیران از پشت میزنشینی و اکتفا به برگزاری جلسه پشت درهای بسته، افزود: مدیران استانی ضمن پیگیری امورات واحدهای تولیدی و صنعتی از وزراتخانه ها، به صورت میدانی نیز در راستای رفع مشکلات این مجموعه ها گام بردارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اروم نیوز,

استاندار آذربایجان غربی حمایت از واحدهای راکد استان جهت بازگشت به چرخه تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: نگاه دستگاههای متولی و بانکها برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی باید بهبود یافته و تلاش برای رفع مشکلات این واحدها به عنوان یک هدف و اولویت، جایگزین برخی سنگ اندازی ها شود.

,

وی همچنین با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزهای لازم و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، افزود: امورات واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی احصاء شده و روند رفع مشکلات و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال باید تسریع یابد.

,

معتمدیان با اشاره به تاکید مقامات عالی و ارکان مختلف کشور بر ضرورت کمک به تولید، خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین دستگاههای متولی قابل قبول نبوده و در کنار جذب سرمایه گذاری های جدید، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال به عنوان اولویت حمایت از تولید در استان تعریف شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه