اخبار داغ

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد؛

افزایش ۵ برابری اعتبارات آسفالت‌ریزی زنجان/ پروژه‌های دیگری علاوه بر باغ هاشمی‌نژاد با همکاری قرارگاه خاتم در زنجان اجرا می‌شود

افزایش ۵ برابری اعتبارات آسفالت‌ریزی زنجان/ پروژه‌های دیگری علاوه بر باغ هاشمی‌نژاد با همکاری قرارگاه خاتم در زنجان اجرا می‌شود
رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نهضت آسفالت‌ریزی در شهر زنجان گفت: این نهضت، حرکت خوبی است که با همگامی شورا و شهرداری آغاز شده و اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته بیش از ۵ برابر افزایش یافته است و این عملیات تا مهر و آبان سال جاری ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; منصور مرادلو، ظهر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر زنجان اظهار داشت: مردم زنجان درچ ند سال اخیر انتظاراتی از بدنه مسئولان شهری برای دریافت خدمات داشتند که به نوعی ارائه این خدمات رضایتمندی مردم رادر پی دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: در مقاطع قبلی نیز حرکت‌های صورت گرفته اما اُفت داشته و جدیتی در کار نبوده که باعث رضایتمندی شهروندان شود تا راحت بتوانند رانندگی کنند و در سطح شهر چه به‌صورت پیاده و چه سواره، تردد داشته باشند.

,

مرادلو با بیان اینکه شهر زنجان وضعیت مطلوبی نداشت، افزود: انتظاراتی که مردم داشتند و همچنین مسافرانی که از شهر زنجان گذر می‌کردند، رضایت نداشتند اما حرکت، جنبش و خیزشی که از ابتدای سال جاری در آسفالت‌ریزی آغاز شده سعی در جالب رضایت شهروندان دارد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با اشاره به نهضت آسفالت‌ریزی ادامه داد: این نهضت، حرکت خوبی است که با همگامی شورا و شهرداری آغاز شده و اعتبارات این بخش نسبت به سال گذشته بیش از 5 برابر افزایش یافته است و این عملیات تا مهر و آبان سال جاری ادامه خواهد داشت.

,

وی با بیان اینکه آسفالت معابر اصلی شهر از جمله بزرگراه 22 بهمن، میدان استقلال تا میدان 15 خرداد که تا میدان بسیج ادامه خواهد داشت، انجام شده است، گفت: خدمات آسفالت‌ریزی در هر 4 منطقه شهر زنجان دیده خواهد شد.

,

مرادلو با اشاره به قرارداد 80 میلیارد تومانی شهرداری با پیمانکاران آسفالت اظهار داشت: نهضت آسفالت‌ریزی، حرکتی توام با کار کارشناسی است چرا که تمام معابر سطح شهر زنجان اسکن شده و با استفاده از این اطلاعات از ژئوکامپوزیت در آسفالت‌ریزی برای جبران تَرَک‌های عرضی استفاده می‌شود.

,

وی با اشاره به حضور نمایندگان آزمایشگاه در زمان آسفالت‌ریزی و همچنین نظارت جدی و دقیق بر این کار تصریح کرد: این حرکت‌ها اقدام ارزشمندی است که مردم مشاهده می‌کنند و امیدواریم سطح رضایتمندی به حد مطلوب برسد و این عملیات در چند ماه باقی‌مانده از فصل کاری، وسیع‌تر شود.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در خصوص آسفالت معابر فرعی شهر گفت: این کار از طریق پیمانکاران خُرد انجام می‌شود که مبلغ پیشنهادی آن‌ها بالا بود اما شهرداری با رایزنی‌ها به توافق رسیده که سعی می‌کنیم آسفالت‌ریزی در معابر فرعی صورت پذیرد و وضعیت معابر فرعی تا قبل از شروع زمستان به حد مطلوب برسد.

,

مرادلو با اشاره به تشکیل 3 قرارگاه در شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: قرارگاه اول، قرارگاه عمرانی است که جلسات آن تشکیل و برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات انجام شده است.

,

وی با بیان اینکه قرارگاه خدماتی نیز از ابتدای هفته آغاز شده است، افزود: خدماتی از جمله سد معبر و سایر خدمات که از انتظارات مردم و اعضای شورا است باید نظارت شود تا مردم اذیت نشوند.

,

مرادلو ادامه داد: قرارگاه سوم نیز قرارگاه فرهنگی است که در سطح شهر باید فعال باشیم و نشاط اجتماعی ایجاد شود و در ایام‌الله‌ها باید به‌صورت قوی دیده شویم.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انعقاد قرارداد احداث باغ هاشمی‌نژاد توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح کشور فعال است و قراردادهای چند هزار میلیاردی اجرا می‌کند.

,

وی با بیان اینکه از بیش از یک و نیم سال گذشته در پی این بودیم که پای این قرارگاه را به زنجان باز کنیم، اظهار داشت: پیگیری‌های زیادی در این زمینه در اواخر شورای پنجم و به‌خصوص با روی کار آمدن شورای ششم صورت گرفت.

,

مرادلو با بیان اینکه محل احداث باغ هاشمی‌نژاد، زمین متروکه‌ای بود که مشکلاتی را برای ان محل ایجاد کرده بود، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های زیاد 6.8 هکتار از این زمین توسط بنیاد مستضعفان در اختیار شهرداری زنجان قرار گرفت تا پارک، فضای سبز و مجموعه فرهنگی و تفریحی در آن منطقه محروم ساخته شود.

,

وی با بیان اینکه بوستان هاشمی‌نژاد از بوستان نهج‌البلاغه تهران الگوبرداری شده و زیباترین نقشه عملیاتی و اجرایی را دارد، خاطرنشان کرد: این مجموعه علاوه بر فضای سبز دارای مجموعه فرهنگی و تفریحی بوده و اشتغالزایی هم ایجاد خواهد کرد.

,

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان گفت: باغ هاشمی‌نژاد در مدت یک سال احداث می‌شود و مبلغ قرارداد آن نیز 134 میلیارد تومان است که 30 درصد به‌صورت نقدی و 70 درصد نیز زمین به‌صورت مزایده به پیمانکار واگذار می‌شود.

,

وی افزود: بعد از احداث باغ هاشمی‌نژاد، اولویت‌های بعدی در شهر زنجان مسیر بهشت زهرا(س) و کمربندی جنوبی (خیام) است که مشکلات ترافیکی دارند.

,

*‌ اجرای سرود سلام فرمانده بعد از مدت‌ها انسجام و نشاط در بین مردم ایجاد کرد

, *‌ اجرای سرود سلام فرمانده بعد از مدت‌ها انسجام و نشاط در بین مردم ایجاد کرد, *‌ اجرای سرود سلام فرمانده بعد از مدت‌ها انسجام و نشاط در بین مردم ایجاد کرد,

حجت‌الاسلام محمدکاظم مجتهدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان نیز با اشاره به اجرای سرود «سلام فرمانده» در جمعه گذشته (27 خرداد) گفت: این برنامه که با مشارکت شهرداری و حسینیه اعظم زنجان برگزار شد سبب توجه دادن مردم به قطب عالم امکان حضرت امام مهدی(عج) بود و بعد از مدت‌ها که ویروس کرونا شایع بود باعث ایجاد شور و نشاط در بین مردم شد.

,

وی تصریح کرد: این برنامه باعث شد تا بعد از مدت‌ها تجمعی گسترده در سطح شهر زنجان اتفاق بیفتد و انسجام، وحدت و شور و نشاط با حضور عموم مردم، بزرگ و کوچک، زن و مرد و به‌خصوص دهه نودی‌ها ایجاد شود.

,

حجت‌الاسلام مجتهدی ضمن قدردانی از تمام دست‌اندرکاران اجرای برنامه سلام فرمانده خاطرنشان کرد: رسانه‌ها و به‌خصوص صداوسیما هر کدام به نوبت خود این واقعه ارزشمند را تحت پوشش قرار دادند و حتی در شبکه‌های ملی نیز انعکاس خوبی داشت.

,

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر زنجان ابراز کرد: امیدواریم برگزاری این برنامه، مقدمه‌ای برای حماسه یوم‌العباس و تجمع بزرگ عزاداران حسینی در دومین قربانگاه جهان اسلام باشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه