اخبار داغ

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

عشایر با دست خالی اما شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند/رسانه ها ملحد و بوق های مسموم نمی گذارند عشق به ایران به گوش جهانیان برسد

عشایر با دست خالی اما شجاعانه در مقابل دشمن ایستادگی کردند/رسانه ها ملحد و بوق های مسموم نمی گذارند عشق به ایران به گوش جهانیان برسد
علیرضا تنگسیری گفت: امید دنیا امروز به ایران اسلامی است و رسانه ها ملحد و بوق های مسموم نمی گذارند عشق به ایران به گوش جهانیان برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران عصر امروز در آیین تجلیل از شهدای مدافعان حرم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۵۷ شهید دلاور جامعه عشایر در دفاع از حرم و ۱۱ هزار شهیدی که جان خود را در دفاع مقدس فدا کردند، اظهار کرد: افتخاری است که در یادواره شهدای جامع عشایری در چهارمحال و بختیاری باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,

وی تصریح کرد: بیش از ۹٠ درصد وصیت شهدا تنها نماندن ولایت فقیه و یاری اسلام است، تا زمانی که در مسیر ولایت باشیم هیچ کشوری جرات نمی کند به ایران اسلامی نزدیک شود، زمانی که آبادان محاصره بود عشایر وارد عمل شدند تا از این شهر دفاع کنند. 

,

تنگسیری افزود: عشایر عرب، بختیاری، ترک و لر در مقابل سربازان دشمن با دست خالی اما شجاعانه ایستادند. 

,

وی بیان داشت: امید دنیا امروز به ایران اسلامی است و رسانه ها ملحد و بوق های مسموم نمی گذارند عشق به ایران به گوش جهانیان برسد.

,

تنگسیری با اشاره به اینکه شهدا ایران حماسه ای را آفریدند که ما همچنان از عزت آن بهره می بریم عنوان کرد: ملت ایران شجاع است که بیش از ۳۰۰ هزار شهید را تقدیم ایران و انقلاب کرده است.

,

وی با بیان اینکه عزت شهدا ترس و رعب در دل دشمنان انداخته است خاطر نشان کرد: کشورهای جهان از جمله یونانی ها باید بدانند اجازه بی احترامی به ایران و ایرانی ندادند و به جای یک کشتی ایرانی که آن ها از ما گرفتند ما دو کشتی از آن ها توقیف کردیم.

,

تنگسیری با تاکید بر اینکه نباید به جوسازی رسانه های ملحد توجه کرد بیان داشت: مردم غیور استان دلور خیز چهارمحال و بختیاری باید به فرهنگ خودافتخار کند که دشمن از لباس های شما می ترسد.

,

وی ادامه داد: به عنوان یک سرباز اعلام می کنم اگر باهم باشیم و در راه اسلام و پشت ولایت فقیه قدم برداریم قطعا کمر استکبار را خواهیم شکست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه