اخبار داغ

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان:

مشکل پوشش اینترنت در ۳۰۰ روستای لرستان برطرف می‌شود

مشکل پوشش اینترنت در ۳۰۰ روستای لرستان برطرف می‌شود
صارمی گفت: مشکل پوشش اینترنت در ۳۰۰ روستای لرستان امسال برطرف می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی صارمی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: اکثر روستاهای استان از حداقل تکنولوژی ارتباطات برخوردار هستند ولی برنامه ای برای توسعه و ارتقای سایت های موجود است که در سال جاری مشکل اینترنتی در روستاهای بالای ۲۰ خانوار برطرف گردد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در صورت تامین تجهیزات مخابراتی، این سایتها به فورجی و تری جی مجهز می شوند که در استان لرستان هزار و ۵۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که باید مشکل ارتباطی در این روستاها برطرف شود البته از این تعداد روستا ۳۰۰ روستا وجود دارد که دارای پوشش ضعیف اینترنتی هستند.

,

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان تصریح کرد: در سه ماهه اول امسال هفت روستا در خرم آباد، پلدختر و چگنی تحت پوشش و ارتقای اینترنتی قرار گرفتند و با تامین تجهیزات، مابقی روستاها نیز تحت پوشش قرار می گیرند.

,

صارمی با اشاره به توسعه فیبر نوری بیان کرد: این طرح در مسیر آزاد راه خرم زال از مسیر گردنه دهلیج به پلدختر اجرا و این مسیر تحت پوشش شبکه ارتباطی قرار می گیرند که سبب افزایش سرعت ارتباطات می گردد، همچنین پروژه فیبر نوری سراب دوره به کوهدشت، ویسیان به پلدختر و نورآباد هم در دستور کار قرار دارد.

,

وی بیان کرد: از دیگر راه های استان که در برخی از نقاط دچار عدم آنتن دهی بودند، آزادراه خرم آباد اراک بود که حدود ۱۲ کیلومتر از این مسیر در مقاطعی از مسیر تا شهرستان بروجرد مشکل ارتباطی داشت و فاقد شبکه بود که با پیگیری های صورت گرفته، مصوب شد که دو دکل مخابراتی در این مسیر نصب شود.

,

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان خاطرنشان کرد: یکی از دو دکل مورد نظر توسط همراه اول در مرحله اجرا قرار گرفته و یکی دیگر هم توسط ایرانسل قرار است نصب شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه