اخبار داغ

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رشتخوار خبر داد؛

کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین سلامت در جنگل رشتخوار

کمک یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی خیرین سلامت در جنگل رشتخوار
مریخی گفت: خیرین سلامت در بخش جنگل رشتخوار علاوه بر اهدای ۴۰۰ متر مربع زمین، مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان جهت تکمیل پروژه به مرکز خدمات جامع سلامت جنگل رشتخوار اهداء کرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی مریخی سرپرست شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در گفت و گو با صبح توس گفت: خیرین سلامت شهرستان رشتخوار در بخش جنگل آقایان محمد غلامی و علی ایزدی مقدار 400 متر مربع زمین به نمایندگی از وراث به مرکز خدمات جامع سلامت جنگل رشتخوار اهداء کرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی ضمن تقدیر از زحمات خیرین در حوزه بهداشت و درمان به ویژه خانواده بیژن ایزدی، محمد غلامی و علی ایزدی و حاج محمد کافی وجود خیرین سلامت را یکی از افتخارات این منطقه برشمرد.

,

مریخی در ادامه افزود: همچنین 300 میلیون تومان توسط خیر سلامت حاج محمد کافی نیز جهت تکمیل مرکز خدمات جامع سلامت جنگل اهدا شد.

,

سرپرست شبکه بهداشت و درمان رشتخوار در ادامه یادآور شد: تا کنون یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط خیر سلامت بیژن ایزدی برای مرکز جنگل هزینه شده است.

,

 وی در پایان بیان داشت: اقدامات نیکوکارانه و خیرین در حوزه سلامت این منطقه باید طبق اولویت ها و نیازهای شبکه بهداشت و درمان رشتخوار صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه