اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس مطرح کرد؛

اقدامی جدی از سوی دستگاه‌های مربوطه در راستای تحقق شعار سال ندیده‌ایم/ برای الزام دستگاه‌ها نیازی به قانون‌گذاری جدید نیست

اقدامی جدی از سوی دستگاه‌های مربوطه در راستای تحقق شعار سال ندیده‌ایم/ برای الزام دستگاه‌ها نیازی به قانون‌گذاری جدید نیست
حجت الاسلام احمد حسین فلاحی گفت: متاسفانه تاکنون از سوی دستگاه های مربوطه، اقدامی در راستای تحقق شعار سال ندیده ایم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام احمد حسین فلاحی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، اظهار داشت: معاونت علمی و مسئولان وزارت علوم در جریان روند قانون جهش تولید دانش بنیان بودند که قبلا به تصویب مجلس رسید، اما اینکه تا چه اندازه این قانون را عملیاتی کنند، بحث دیگری است.

وی افزود: وزیر محترم آموزش و پرورش هم چندین بار در گزارشات خود توجه به مباحث دانش بنیان ها را در مسائل آموزشی مطرح کردند که امیدواریم تحقق عملی داشته باشد.

حجت الاسلام احمدی گفت: متاسفانه تاکنون از سوی دستگاه های دیگر، اقدامی در راستای تحقق شعار سال ندیده ایم.

وی عنوان کرد: با وجود گذشت سه ماه از نامگذاری سال، جز در مواردی معدود، در بحث صدور مجوز کسب و کار، پشتیبانی از تولید و توجه به مباحث دانش بنیان توسط دستگاه های مربوطه، اقدامی به صورت جدی ندیده ایم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم در ادامه سال از سوی همه دستگاه ها شاهد عملیاتی شدن شعار سال، تحول و انقلاب در عرصه تولید و اشتغال آفرینی باشیم.

حجت الاسلام فلاحی خاطرنشان کرد: قانون جهش تولید دانش بنیان در قالب ۲۰ ماده، دستگاه ها را ملزم به برداشتن گام های عملیاتی کرده و در قوانین قبلی هم زمینه الزام قانونی دستگاه ها وجود دارد، نیازی به قانون گذاری جدید نیست بلکه همت دستگاه های اجرایی را می طلبد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه