اخبار داغ

مصرف آب و برق افزایش یافته است؛

گرمای هوا و افزایش مصرف آب و برق؛ ضرورت رعایت همگانی مصرف انرژی

گرمای هوا و افزایش  مصرف آب و برق؛ ضرورت رعایت همگانی مصرف انرژی
دمای هوا در استان ایلام بالا رفته ونیاز است تا همه در مصرف آب وبرق رعایت کنند تا از شرایط عبور کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار، زندگی امروزه انسان ها وابسته به انرژی است و بدون آن ها زمین در خاموشی فرومی رودازاین رو هرروز روش های جدیدتری برای تامین انرژی مورد نیاز انسان ها عرضه می شود که آینده تامین شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار,

با ورود برق به زندگی مردم جامعه با پیشرفت هایی روبه رو شد که زندگی را آسان تر کرده و در واقع می توان گفت برق زیربنای پیشرفت بشریت است وبدون آن نمی توان جامعه را تصور کرد.

,

امروزه در سطح دنیا حتی از کوچکترین راهها هم می توان برق تهیه کرد بنابراین کشورها در برنامه ریزی حتما نگاهی به روش هایی دارند که از انرژی تجدید پذیر استفاده کندو همزمان نیروگاهها را با جدیدترین دستگاهها برای مصرف بهینه توسعه دهند.

,

امروزه متاسفانه در تهیه برق درایران با مشکل مواجه هستیم که این امرباعث شده تا هرچه بیشتر ضرورت صرفه جویی در مصرف آب وبرق بیشتر نمایان شود البته ناگفته نماند که مسئولان هم در تامین برق مورد نیاز مردم ضعف خود را نشان دادند.

,

همه باید در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند

, همه باید در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند, همه باید در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند,

"رضا احمدی" از شهروندان چرداولی در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: صنعت برق یک امر مهم و ضروری در زندگی مردم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

,

وی افزود: امروز همه کسب وکارها به برق وابسته است و فقدان آن حتی برای چند ساعت هم ضرر زیادی به زندگی مردم وارد می کند.

,

احمدی در ادامه گفت: با وجود کم کاری مسئولان اما مردم باید در مصرف انرژی به خصوص آب وبرق صرفه جویی کنند تا در آینده شاهد مشکلات بیشتری نباشیم.

,

این شهروند چرداولی خاطرنشان کرد: صنعت برق رابطه تنگاتنگی با زندگی مردم دارد که این امر ضرورت دارد که همه در مصرف آب وبرق صرفه جویی کنند.

,
, ,

 باید به سمت انرژی های نو حرکت کنیم

,  باید به سمت انرژی های نو حرکت کنیم,  باید به سمت انرژی های نو حرکت کنیم,

رستمی از کارشناسان صنعت برق در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: در حال حاضر همه باید همکاری کنند تا شاهد قطعی درحوزه آب و برق نباشیم. 

,

وی افزود: عوامل مختلفی مانند مستعمل بودن تجهیزات نیروگاهها، وجود ماینرها ، عدم توسعه انرژی های نو و راههای نوین تامین برق و همچنین عدم توسعه انرژی هسته ای و نیروگاهها برای تامین برق باعث ایجاد مشکلاتی شده و زمان آن رسیده تا مسئولان به سمت تامین انرژی از طریق راههای جدید باشیم.

,

رستمی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی همه باید در مصرف آب و برق  صرفه جویی کنیم تا از این شرایط عبور کرد و و برای سال های آینده مشکلات  مرتفع شود.

,

صرفه جویی در مصرف انرژی یک وظیفه همگانی است

, صرفه جویی در مصرف انرژی یک وظیفه همگانی است, صرفه جویی در مصرف انرژی یک وظیفه همگانی است,

حجت الاسلام احمد امرایی امام جمعه دره شهر در گفتگو با خبرنگار ایلام بیدار گفت: همواره در قرآن و روایات به صرفه جویی وعدم اسراف تاکید شده که هرکس به اندازه نیاز خود مصرف کرده و زیاده روی نکند.

,

وی افزود: قطعی برق باعث ایجاد مشکلات زیادی شده است و به مشاغل آسیب وارد کرده که در این شرایط اقتصادی نیاز است تا همه مردم در امر صرفه جویی در مصرف برق شرکت کنند تا از این شرایط عیور کنیم.

,

امام جمعه چرداول خاطرنشان کرد: البته هم دراین رابطه کم کاری هم صورت گرفته که بنا به گفته رهبر انقلاب نیاز است تا مسئولان از راههای مختلف ونگاه به روش های نوین برق مورد نیاز کشور را تامین کنند.

,

امرایی تصریح کرد: مسئولان هم باید هرگونه قطعی را از طریق رسانه ها در اختیار مردم قرار دهند تا مردم با توجه به زمان خاموشی ها متوجه ضرر نشوند.

,

با اداراتی که مصرف برق را رعایت نکنند برخورد می شود

, با اداراتی که مصرف برق را رعایت نکنند برخورد می شود, با اداراتی که مصرف برق را رعایت نکنند برخورد می شود,

 "عبدالامیریاقوتی" مدیرکل مدیریت انرژی و برنامه‌ریزی امور مشتریان صنعت برق در جمع اصحاب رسانه گفت: هیات وزیران در مصوبه خود این دستگاه‌ها را ملزم به کاهش مصرف انرژی کرده است، براین اساس ادارات باید مصرف انرژی خود را در پایان ساعت اداری تا سقف ۷۰% مصرف دوره مشابه سال قبل کاهش دهند.

,

وی ادامه داد: بخش اداری باید مصرف خود را پس از پایان ساعت کاری تا ۶۰ درصد نسبت به ساعت مشابه سال قبل کاهش دهند.

,

مدیرکل مدیریت انرژی و برنامه ریزی امور مشتریان توانیر گفت: مصرف برق  بخش اداری با ابزارهای هوشمند کنترل می شود و کنترل رعایت دقیق برنامه ها توسط اداره ها، از طریق رؤیت پذیری و کنترل از راه دور و یا حضور اکیپ های نظارتی در هر شهرستان انجام می شود.

,

یاقوتی افزود: بر اساس این مصوبه در صورت رعایت‌نکردن سقف مجاز مصرف توسط دستگاه‌های مشمول، با اخطار قبلی، نسبت به قطع برق خاطیان اقدام خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه