اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری:

عمل صالح شهدا، آبیاری نهال انقلاب با خون سرخشان بود

عمل صالح شهدا، آبیاری نهال انقلاب با خون سرخشان بود
حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام با اشاره به اینکه عمل صالح شهدا به ویژه شهدای عشایر این بود که نظام را با خون مقدس خود آبیاری کردند، گفت: نظام محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام پیش از ظهر امروز در اختتامیه اجلاسیه نهایی کنگره ملی ۱۱ هزار شهید جامعه عشایری کشور، اظهار کرد: برای این استان میزبانی از کنگره شهدای جامعه عشایری افتخار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز؛,

وی افزود: همه زحمات به این ختم شد که امروز شاهد برگزاری کنگره ایی بزرگ باشیم، در این کنگره و امثال آن آنچه مهم بوده محتوی است و همه این اقدامات انجام می گیرد که محتوی در دسترس قرار گیرد و توطئه دشمن خنثی شود.

,

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امام راحل از ایمان مردم استفاده کرد و عمل صالحی به نام انقلاب اسلامی را شکل داد و مقام معظم رهبری به عنوان کوهی از ایمان، امید و توکل با استفاده از اعتقاد مردم به لطف خدا این نظام را استوار نگه داشته است.

,

نکونام با اشاره به اینکه عمل صالح شهدا به ویژه شهدای عشایر این بود که نظام را با خون مقدس خود آبیاری کردند، عنوان کرد: نظام محصول ایمان امام راحل، عشایر و مؤمنین، مجاهدان، تلاشگران و ایثارگران است.

,

وی خاطرنشان کرد: باید ببینیم در چه عرصه هایی باید حضور جدی داشت و راه را بر دشمن بست، امروز ۱۱ هزار شهید عشایر بر رفتار ما نظاره دارند و در این مجلس و این کنگره نیز حضور دارند.

,

نکونام یادآور شد: جمعیت را نباید دست کم گرفت، انقلاب اگر بر روی جوانی جمعیت برنامه نداشته باشد آینده انقلاب پیر خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه