اخبار داغ

شهردار کرمانشاه:

آمار دقیقی از سرقت اموال شهرداری کرمانشاه در دست نیست/ بتن غیرمسلح جایگزین اقلام فلزی و آهنی می شود

آمار دقیقی از سرقت اموال شهرداری کرمانشاه در دست نیست/ بتن غیرمسلح جایگزین اقلام فلزی و آهنی می شود
نادر نوروزی با بیان اینکه آمار دقیقی از سرقت اموال عمومی شهرداری کرمانشاه در دست نیست، گفت: در نظر داریم بجای اقلام فلزی و آهنی از بتن غیرمسلح استفاده کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نادر نوروزی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز، با بیان اینکه آمار دقیقی از سرقت اموال عمومی شهرداری در دست نیست، اظهار کرد: قیمت آهن آلات افزایش پیدا کرده و سرقت از اموال عمومی شهرداری به طور مداوم وجود دارد.  

شهردار کرمانشاه گفت: نرده های پل عابر پیاده، صندلیهای پارک، تابلوهای راهنمایی و.. از وسایلی هستند که از دست سارقان در امان نیستند.  

نوروزی با اشاره به اینکه  در جلسات شورای تأمین شهرستان موارد سرقتی را به نیروی انتظامی اعلام می کنیم، تصریح کرد: حفاظت از اموال عمومی شهر بر عهده نیروی انتظامی است.  

وی گفت: شهرداری گزارشی از عملکرد اقدامات نیروی انتظامی ندارد که تا چه حد توفیق داشته اند، و چند نفر را در این زمینه دستگیر کرده اند، شهرداری فقط موارد سرقت را اعلام می کند و تشکیل پرونده و سپس طرح آن با دادسرا است چرا که سرقت جرم عمومی محسوب می شود.  

نوروزی با بیان اینکه متضرر مالی سرقت ها شهرداری است، گفت: در نظر داریم بجای اقلام فلزی و آهنی از بتن غیرمسلح استفاده کنیم که در واقع فلزی درون آن نیست که به سرقت برود.  

شهردار کرمانشاه در خصوص سرقت میلگردهای پل چم بشیر هم گفت: اطلاعی از دستگیری سارقان نداریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه