اخبار داغ

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره):

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایلام روزانه ۳۰ هزار وعده غذا برای زائران اربعین می‌پزد

ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ایلام روزانه ۳۰ هزار وعده غذا برای زائران اربعین می‌پزد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام گفت: ایام اربعین امسال روزانه بیش از ۳۰ هزار وعده غذای گرم پخت و به دست زائران اربعین در مرز بین المللی مهران می رسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، "محمد زارع" ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) ایلام  در جلسه ستاد اربعین در مرز مهران با تاکید بر اینکه فرمانده اصلی اربعین امام حسین (ع) است، اظهار کرد: ستاد اجرایی جهت ارائه خدمت به زائران اربعین هر آنچه در توان دارد کف دست گرفته و شبانه روز در تلاش است بتواند بخشی از مشکلات و موانع سر راه زائران را برطرف کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار ,

وی، با بیان اینکه پیش بینی شده بیش از ۲ میلیون آب معدنی سرد به دست زائران برسانیم، افزود: علاوه بر این با توجه به گرم بودن هوا یک کارگاه یخ سازی در مرز مهران راه اندازی می شود.

,

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره)، استان ایلام با اشاره به اینکه پیش بینی می شود حجم عظیمی از زائران از مرز مهران تردد کنند، لذا می طلبد همه دستگاه ها با تمام توان پای کار باشند ، تاکید کرد: اگر به درستی اقدامات و فعالیت ها پیش بینی شده برای اربعین پیش نرود، بطور قطع دچار مشکل خواهیم شد.

,

زارع اضافه کرد: ایام اربعین ۱۴۰۱ آب شرب پایانه مرزی مهران توسط ستاد اجرایی تامین و در اختیار زائران قرار می گیرد.

,

 

,

انتهای پیام/الف

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه