اخبار داغ

روایت ناامیدکننده هالیوود از آخرالزمان و جنگ سینمایی با موعود

روایت ناامیدکننده هالیوود از آخرالزمان و جنگ سینمایی با موعود
بررسی آثار سینمایی غرب طی سال‌های گذشته این موضوع را به ذهن متبادر می‌کند که مستکبرین عالم با ساخت فیلم‌های سینمایی با موضوع آخرالزمان در یک جنگ پنهانی سعی در القای حس ناامیدی و ترساندن مردم از این دوره که اتفاقا دوران صلح و عدالت و کمال و رشد بشری است، دارند تا با ترساندن و به شک انداختن مردم نسبت به آخرالزمان و موعود، آمادگی و اقدام ایشان برای این دوران را از بین برده و انقلاب نهایی مستضعفین علیه ظالمین را به تأخیر بیاندازند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ بشریتی که از زمان خلقت حضرت آدم همواره در حال رشد بوده است در آخرالزمان و در زمان ظهور آخرین ذخیره الهی بر روی زمین به کمال می‌رسد چه در امور دنیوی و چه در امور اخروی. گویا در این زمان آرامش و هدف نهایی خلقت بشر محقق می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

طبق گزارش‌های مستند متعدد منتشر شده، مردم همه ادیان و مذاهب دنیا و جوامع مختلف بشری ساکن بر روی کره زمین معتقد به آمدن یک شخصیت آخرالزمانی و موعودی هستند که دنیا را از عدل و داد پر می‌کند و آرامش را برای ایشان به ارمغان می‌آورد، موعود عدالت گستر آخرالزمان.

,

به نظر می‌رسد این تفکر در هر جامعه‌ای نسل به نسل منتقل شده است تا به انسان‌های امروزی رسیده است و این که از کی در هر یک از این جوامع چنین تفکری شکل گرفته است مشخص نیست اما دور از ذهن نیست اگر بگوییم این تفکر از همان ابتدایی‌ترین زمان‌های زندگی بشر بر روی کره زمین به وجود آمده و بشر از همان ابتدا به دنبال رسیدن به آرمان شهر خود بوده است.

,

, ,

دین مبین اسلام که آخرین دین عرضه شده توسط خداوند و کاملترین ادیان و مذاهب است، بیان می‌کند انسان علاوه بر سیر و سلوک خویش و رشد درونی خود، همراه با جامعه در یک مسیر قرار دارد که به سمت آن آرمان شهر آخرالزمانی در حرکت است و زمانی کمال این جامعه رخ می‌دهد که به این آرمان شهر برسد.

,

نمونه کوچک ظهور حضرت مهدی -عجّل الله تعالی فرجه- و دولت آخرین ذخیره الهی بر روی زمین، حکومت جمهوری اسلامی ایران است که توسط مردم با هدایت رهبری الهی شکل گرفت و مردم و کشور را از زیر یوغ طاغوت نجات داد و سبب رشد جامعه و مردم شد.

,

آن چه در آخرالزمان و در هنگام ظهور نیز اتفاق می‌افتد این چنین است. یک انقلاب توسط مردم رخ داده، جهان گیر می‌شود، عدل و داد و صلح گسترش پیدا می‌کند، مردم از زیر یوق طاغوت و استکبار جهانی رها می‌شوند و جامعه و انسان‌ها به رشد و کمال روحی و جسمی فراوانی می‌رسند.

,

مهمترین عامل برای رخ دادن چنین اتفاقی این است که مردم و آن بخشی از مردم که 313 نفر برخاسته از مردم هستند که رهبری جوامع مختلف را برای رقم خوردن انقلاب بزرگ برعهده می‌گیرند مهیا شوند و مهمترین دشمن چنین انقلابی نیز تنها طاغوت و استکبار جهانی و کسانی هستند که با این انقلاب چون دستشان از تعدی به مردم کوتاه می‌شود، مخالف آن هستند.

,

این آرمان شهر جز زیبایی، جز تصویر آرامش و جز عدالت و صلح چیزی را در برنمی‌گیرد اما متاسفانه معرفی نکردن صحیح آخرالزمان، آرمان شهر آخرالزمان در دنیا و در یک کلام اتفاقات بعد از ظهور و تبیین نکردن این دوران سبب شده دشمن از این خلأ به نفع اهداف خود استفاده کند و روایتی اشتباه از آن دوران را به مردم معرفی کند.

,

, ,

طاغوت تلاش دارد با روایت چهره‌ای زشت از آخرالزمان و از این انقلاب، تمایل مردم جهان برای رسیدن آن را از بین ببرند تا هیچ گاه مردم مهیای چنین روزی نشده و این انقلاب آخرالزمانی عقب بیافتد. نگاهی به فیلم‌های ساخته شده غرب با مضامین آخرالزمانی چنین جیزی را به ذهن متبادر می‌کند.

,

در فیلم‌های آخرالزمانی مانند 2012 می‌بینیم که آخرالزمان با نابودی دنیا معرفی می‌شود و طبیعی است که هیچ فردی در عالم آرزوی رسیدن به چنین آخرالزمانی را نمی‌کند چه برسد به این که بخواهد تلاشی برای رسیدن به آن داشته باشد.

,

گرینلند، در شب می‌آید، دختری با تمام موهبت‌ها، بازی های گرسنگی، جنگ جهانی زد و ده‌ها اثر دیگر نمونه‌هایی از این دست هستند که آخرالزمان و عاقبت بشر را با اتفاقات ترس و وحشتناک معرفی می‌کنند و مخاطب ناخودآگاه آخرالزمان یعنی مرحله بعدی این دنیا را یک مرحله ترسناک تصور می‌کند که هیچ تمایلی برای رسیدن به آن نخواهد داشت.

,

در فیلم «تپه شنی» که ساخته‌ای از این دست بوده و عملاً با کاراکترهایی نظیر لباس عربی، قرآن، نام لسان الغیب و غیره به موعود پرداخته است، آخرالزمان به گونه‌ای شرح داده می‌شود که گویی در آن زمان همه موجودات زنده جز تعدادی انسان از بین رفته‌اند و طبیعت آن چنان بر انسان‌ها سخت گرفته و آزاردهنده شده است که حتی شخصیت موعودی فیلم که لسان الغیب نامیده می‌شود نیز نمی‌تواند کاری برای زمین بکند.

,

, ,

القای حس ناامیدی نسبت به آخرالزمان و موعود یکی از حربه‌های ظالمان جهان برای دور کردن مردم از آن انقلاب نهایی مستضعفین علیه خودشان است، مستکبرانی که تلاش دارند با مبارزه با موعود و عقب انداختن آخرالزمان، همچنان بر پادشاهی خود بر جهان و چپاول مردم دنیا ادامه دهند، یاران شیطان بر روی زمین.

,

بسیار جای تاسف دارد که در جبهه خودی در این عرصه تلاش چندانی مشاهده نشده است. چه در عرصه سینما و چه در سایر عرصه‌ها در حالی که دست کم با مطالبی که بیان شد ثابت می‌شود دشمن در این موضوع نیز وارد جنگ شده و اهداف خود را پیش می‌برد و ضروری است انقلابیون و کسانی که می‌خواهند منتظر مهدی موعود باشند باید دست به کار شده و دست کم به اقدام متقابل بپردازند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه