اخبار داغ

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه استان:

پایگاه‌های علمی پژوهشی لرستان به ۲۰ پایگاه افزایش می‌یابد

پایگاه‌های علمی پژوهشی لرستان به ۲۰ پایگاه افزایش می‌یابد
رضایی‌نژاد گفت: تعداد پایگاه‌های علمی پژوهشی در استان لرستان به ۲۰ پایگاه افزایش پیدا می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی رضایی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، اظهار داشت: سازمان بسیج علمی پژوهشی استان از ایده‌های نوآورانه نخبگان بسیجی در همه سطوح بلوغ فناوری که شامل ۹ مرحله است، حمایت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک،,

وی افزود: در این راستا از مرحله اول تا ششم که از ارائه ایده تا تولید نمونه صنعتی با قابلیت تجاری سازی است، در مراکز رشد بسیج مورد حمایت قرار می گیرد که در همه شهرستان ها، بسیج علمی یک مرکز رشد فعال است و در واقع تا زمانی که ایده به محصول تبدیل شود این حمایت‌ها ادامه دارد.

,

مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه لرستان تصریح کرد: بعد از این مرحله که شامل مرحله ششم تا نهم می شود، سازمان بسیج علمی پژوهشی، سبد حمایتی برای مشارکت در تولید انبوه را در نظر گرفته و در این مرحله تسهیلاتی پرداخت می شود تا طرح مورد نظر تولید و تجاری سازی گردد.

,

رضایی نژاد خاطرنشان کرد: در کنار همه مراکز رشد در شهرستانها، بسیج علمی، خانه نخبگان هم دارد که کار این بخش، احصاء مسائل فناورانه و ارائه راهکار جهت پوشش طرح های نخبگان است، همچنین دو مرکز تحقیقات پلاسما و لیزر در استان نیز فعال هستند.

,

وی با اشاره به پایگاه های علمی در سطح استان، گفت: بسیج علمی در سطح پایگاه های محلات هم وارد شده و ۱۵ پایگاه محلات به پایگاه علمی تبدیل شده است که تلاش داریم تا این تعداد پایگاه علمی را به ۲۰ پایگاه افزایش دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه