اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج استاید استان یزد:

راهکارهای علمی و تخصصی برای بسیاری از مشکلات استان یزد آماده شده است

راهکارهای علمی و تخصصی برای بسیاری از مشکلات استان یزد آماده شده است
دهقانی اشکذر رئیس سازمان بسیج اساتید استان یزد از تدوین راهکارهای علمی و تخصصی بسیاری از مسائل و مشکلات استان یزد توسط کارگروه های تخصصی بسیج اساتید استان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا،محمدرضا دهقانی اشکذری رئیس سازمان بسیج اساتید استان یزد ظهر امروز به مناسبت روز بسیج اساتید در جمع اصحاب رسانه استان با اشاره به اینکه الگوسازی از شخصیت بزرگ و برجسته شهید چمران یکی از وظایف و رسالت های اصلی بسیج است اظهار داشت: یکی از نیازهای امروز جامعه ترکیب علم و ایمان است تا بتوان اساتید برجسته ای به مانند شهید چمران را تربیت و تحویل جامعه داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  یزدرسا,

وی افزود: هجرت های شهید چمران و جهاد علمی وی در کنار نگاه تمدنی این دانشمند شهید باعث شده که روش و ویژگی های شخصیتی ورفتاری این شهید در جامعه امروز برجسته باشد.

,

دهقانی با اشاره به نگاه دکتر چمران به موضوع مهم رفاه مردم در زمان حضورش در لبنان پیش از هر اقدامی، این موضوع را درس امروز جامعه ما از این شهید بزرگوار خواند و گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی نسخه به روز شده شهید چمران بود به نظر می رسد معرفی چنین الگوهای بزرگی در جامعه بیش از قبل احساس می شود.

,

رئیس بسیج اساتید استان یزد در ادامه و بخش دوم صحبتهای خود با بیان اینکه دفتر بسیج اساتید در ابتدا توسط سردار شهید الله دادی در محل پارک علم وفناوری تاسیس شد اظهار دادشت: در حال حاضر بسیج اساتید استان در 18کارگروه تخصصی در حال فعالیت بر روی نظام و مسائل مهم و اولویت دار استان است که توانسته برای بسیاری از مشکلات به صورت علمی و تخصصی راهکارهایی استخراج کند.

,

وی ادامه داد: ۳۵ حلقه علمی نیز در این مرکز فعالیت دارد و طی آن اساتید و دانشجویان در قالب گروهی با تعریف طرح‌هایی پیرامون مشکلات و تحقیق در این موارد، برای رفع آنها با همکاری مراکز علمی و دانشگاهی اقدام می‌کنند.

,

دهقانی شبکه‌سازی خوب بسیج اساتید را پیوند اتصالی بین تمام دانشگاه‌هیان استان خواند و گفت: امروز این شبکه در جنگ ترکیبی بسیار راهگشاست.

,

رئیس بسیج اساتید استان یزد در بخش پایانی صحبت های خود با بیان این که بسیج اساتید استان یزد دارای یک هزار عضو است، گفت: البته معتقدیم هر استادی که در هر گوشه از استان در حال فعالیت برای رفع مشکلات جامعه است و دل در گروی جمهوری اسلامی دارد، یک استاد بسیجی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه