اخبار داغ

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور:

بسیج گام دوم، بسیج همه مردم است/ اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا تبدیل شود

بسیج گام دوم، بسیج همه مردم است/ اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا تبدیل شود
سردار زهرایی گفت: شکوفایی اقتصادی در گرو تبدیل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم الاجرا در دولت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در گفتگو با سبلان ما، به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی پرداخت و گفت: شجره طیبه بسیج، تشکیلات انقلاب اسلامی است و با اقدام انقلابی خود ضمن کمک به دولت، بارهای زمین‌مانده نظام جمهوری اسلامی را بر می‌دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

وی با بیان اینکه جامعه سازی اسلامی با دولت سازی اسلامی اتفاق می‌افتد گفت: برای ایجاد دولت اسلامی، نیز باید ریل نظام اداری کشور اصلاح شود و کارها با روحیه جهادی و انگیزه الهی انجام شود. در این مسیر باید گفت که بسیج گام دوم، بسیج همه مردم است.

,

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه سخنان خود به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: لازم است مدل اقتصاد مقاومتی به دستورالعمل لازم‌الاجرا تبدیل شود تا با انقلاب در اقتصاد، شاهد تحول اقتصادی در کشور باشیم.

,

وی با بیان اینکه بسیج تبدیل‌کننده تهدیدات دشمنان به فرصت برای پیشرفت کشور است، به مدل‌های لیبرالی اجراشده در کشور اشاره کرد و گفت: تفکر لیبرالی برخی مدیران در سالهای گذشته منجر به خالی شدن روستاها و افزایش مهاجرت به شهرها و به دنبال آن افزایش حاشیه‌نشینی شده و ما امروز به دنبال اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع  در روستاها هستیم تا با محرومیت‌زدایی‌ها و فراهم کردن بسترهای لازم در روستاها، زمینه‌های حیات مجدد روستاها را فراهم کرده و به تولیدات کشاورزی رونق دهیم.

,

سردار زهرایی به اقدامات محرومیت‌زدایی بسیج در روستاها اشاره کرد و گفت: نهضت آب‌رسانی به روستاها، ایجاد کارگاه‌های اقتصاد مقاومتی، احیای جاده‌های روستایی در کنار فرهنگ سازی کار جهادی و تقویت روحیه انقلابی از جمله رسالت‌های جهادگران در مناطق مختلف و کم برخوردار کشور برای محرومیت‌زدایی و فراهم کردن زمینه‌های رشد و پیشرفت روز افزون کشور است.

,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه