اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام:

شهید چمران شخصیتی کاملا انقلابی، اخلاق مدار و ولایت محور بود

شهید چمران شخصیتی کاملا انقلابی، اخلاق مدار و ولایت محور بود
سردار کریمیان اظهار کرد: شهید چمران شخصیتی کاملاً انقلابی، اخلاق مدار و ولایت محور بود. و ایشان را می‌توان نمونه بارز معنویت و جهاد در راه خدا دانست که عملکردش با اعتقاد قلبی، تعهد و تخصص همراه بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار ، سردار "کریمیان"، جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام عصر روز گذشته (31 خردادماه) در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت دکتر مصطفی چمران که با حضور حضور حجت الاسلام والمسلمین "علیمحمدی" مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام و جمعی از اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان در محل هتل زاگرس شهر ایلام برگزار شد، گفت: شهدای گرانقدر ایران عزیز از آغاز دوران پربار انقلاب اسلامی و سالهای دفاع مقدس تا به امروز همواره، مظهر شاخصه‌های بارز اخلاقی و انسانی بوده‌اند و تفکر و تدبر در شخصیت هر کدام از آنها می‌توان به یک مکتب واحد با  سرچشمه‌ی ایمان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

سردار کریمیان اظهار کرد: یکی از این ده‌ها هزار شهید گرانقدر و تاثیرگذار تاریخ ایران و انقلاب، شهید مصطفی چمران است، شهیدی که شخصیتی کاملاً انقلابی، اخلاق مدار و ولایت محور بود. و ایشان را می‌توان نمونه بارز معنویت و جهاد در راه خدا دانست که عملکردش با اعتقاد قلبی، تعهد و تخصص همراه بود.

,

اساتید با تبیین دستاوردهای انقلاب، تلاش دشمنان برای گمراه کردن اذهان مردم را خنثی کنند

, اساتید با تبیین دستاوردهای انقلاب، تلاش دشمنان برای گمراه کردن اذهان مردم را خنثی کنند, اساتید با تبیین دستاوردهای انقلاب، تلاش دشمنان برای گمراه کردن اذهان مردم را خنثی کنند,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) افزود: امروزه اساتید محترم می‌توانند با الگوگیری از سیره و راه روشن شهدا، اهداف و دستاوردهای  انقلاب اسلامی را در میان دانشجویان و عموم مردم تبیین کنند و تلاش دشمنان برای گمراه کردن اذهان مردم به ویژه قشر جوان و پویای جامعه را خنثی نمایند. 

,

وی در ادامه بیان داشت: ملت و دولت ما در این برهه از زمان، تحریم‌ها، ترورها، جنگ نرم و جنگ شناختی و در صدر آنها یک جنگ تمام عیار اقتصادی را پشت سر گذاشته و توانسته با توکل بر خدا و تکیه بر داشته‌های مادی و سرمایه‌های معنوی خود با  موفقیت از توقف‌گاهها و موانع عبور کند.

,

سردار کریمیان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی فعلی، اضافه کرد: مردم از عملکرد برخی مسئولین گله‌مند هستند. اما با تمام دلخوری‌ها و گلایه‌ها، همچنان پایبند به نظام اسلامی بوده و به دشمنان اجازه رسیدن به اهدافشان نمی دهند.

,

وی تصریح کرد: پدیده‌‌ی نامناسبی که امروز با آن روبرو هستیم این است که عده‌ای در داخل کشور در تلاش هستند تا دستاوردها و موفقیت‌های به دست آمده را کوچک شمرده و در مقابل، از مشکلات و پیشامدهای موجود فاجعه بسازند و با مرتبط ساختن همه‌ی مشکلات و حتی بلایای طبیعی مانند سیل، خشکسالی، ریزگردها، کرونا و ... به نظام اسلامی آب در آسیاب دشمن میریزند. 

,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ادامه داد: اما همین عده نسبت به نقض آشکار حقوق بشر در غرب و اتفاقاتی که در آمریکا و اروپا اتفاق می‌افتد، واکنشی نشان نمی‌دهند.

,

وی بیان داشت: ما امروزدر دنیا کشور بی‌نظیر و ویژه‌ای از لحاظ موقعیت جغرافیایی سیاسی، فرهنگی و... هستیم که در تمام محافل و مجالس سیاسی، اقتصادی و علمی نام ایران، در تیتر اخبار قرار دارد ودر تصمیم گیری‌های جهانی هم کشوری مهم تاثیر گذار است.

,

وی در ادامه افزود: در عصر حاضر نفوذ اسلام در دنیا به سرعت در حال گسترش است و در همه جای جهان اثر اسلام دیده می شود. اسلام در اروپا و مناطق مختلف دنیا با الگوپذیری از انقلاب اسلامی ایران دیده می‌شود و در کشورهای منطقه هم مواردی مانند حشدالشعبی و انصار الله هم که محصول انقلاب اسلامی هستند، گواه مستندی بر این مهم هستند.

,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) گفت: تامین امنیت منطقه بدون حضور ایران ممکن نیست. آمریکا و هم پیمانانش هم که در حال افول هستند و در مقابل ایران شکست خورده‌اند و این یعنی اینکه ما  امروزه به قدرت بازدارندگی در مقابل دشمنان دست پیدا کرده ایم.

,

برخی سلبریتی ها و بازیگران ما در در زمین دشمن بازی می کنند

, برخی سلبریتی ها و بازیگران ما در در زمین دشمن بازی می کنند, برخی سلبریتی ها و بازیگران ما در در زمین دشمن بازی می کنند,

سردار کریمیان خاطرنشان کرد: روا نیست با این همه افتخارات و قدرت بی نظیر ایران در منطقه، عده ای خود تحریمی کرده و دستاوردهای عظیم خود را ناچیز بشمارند . نکته تاسف‌بار این ماجرا این است که برخی سلبریتی ها و بازیگران ما در این خصوص در زمین دشمن بازی کنند.

,

وی تاکید کرد: در هیچ جای دنیا بازیگران و سلبریتی‌ها، چهره‌ی بدی از کشور خود ارائه نمی‌دهند. اما در کشور ما برخی برای دیده شدن یا خوش خدمتی به کشور دوم خود، خواسته یا ناخواسته به سرباز پنهان دشمن تبدیل شده‌اند.

,

 سردار کریمیان اظهار کرد: جشنواره کن یک جشنواره کاملا ضد ایرانی بوده و هست که به فیلم های در ایران یا خارج از ایران جایزه اهدا می‌کند که درجه‌ی سیاه نمایی و ایران ستیزی آنها بالا بوده و مطابق میل آن ها رفتار کند.

,

جانشین فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) در پایان بیان داشت: ریشه تفکر سلبریتی ها در جشنواره داخلی خودمان هم دیده می‌شود که مبانی ضد ایرانی و اسلامی را گسترش می دهند.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه