اخبار داغ

غافلگیری اسرائیل با دستگیری سه عامل موساد/ هراس صهیونیست‌ها از پیش‌بینی سردار سلامی

غافلگیری اسرائیل با دستگیری سه عامل موساد/ هراس صهیونیست‌ها از پیش‌بینی سردار سلامی
در حالی که رسانه‌های جهان از زوایای مختلف به خبر دستگیری سه عامل موساد در جنوب شرقی ایران پرداخته‌اند، رسانه‌های صهیونیستی به نقل قول سلیقه‌ای از رسانه‌های ایران اکتفا کرده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ در حالی که رسانه های جهان از زوایای مختلف به خبر دستگیری سه عامل موساد در جنوب شرقی استان سیستان و بلوچستان ایران پرداخته اند، رسانه های صهیونیستی به طرز عجیبی لفاظی های همیشگی خود را کنار گذاشته و تنها به نقل قول سلیقه ای از رسانه های ایران اکتفا کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
, ,
 
,
ایران اینترنشنال، این دستگیری ها را از تبعات ترور برخی از دانشمندان هسته ای ایران دانست و از محاکمه دستگیرشدگان در آینده ای نزدیک خبر داد.
, ایران اینترنشنال,
 
,
 
,
, ,
 
,
رویترز نوشت: به زودی سه عامل مرتبط با موساد که در ماه آوریل به اتهام ترور دانشمندان هسته ای ایران دستگیر شده بودند، در بحبوحه تنش‌ها بین جمهوری اسلامی و دشمن سرسخت آن اسرائیل محاکمه خواهند شد.
, رویترز,
 
,
 
,
, ,
 
,
رسانه های صهیونیستی هاآرتص و جروزالم پست به نقل از یک مقام قضایی ایرانی نوشتند: در حالی که تنش ها بین دشمنان اصلی ایران و اسرائیل در حال افزایش است، ایران به زودی سه عامل مرتبط با موساد که در ماه آوریل در استان سیستان و بلوچستان در جنوب شرقی این کشور دستگیر شدند را محاکمه خواهد کرد.
, هاآرتص, جروزالم پست,
 
,
اطلاعات ایران اعلام کرد که این سه نفر در انتشار اطلاعات طبقه بندی شده و اسناد دست داشته اند؛ تحقیقات ایران به تازگی آغاز شده و به زودی کیفرخواست صادر خواهد شد.
,
 
,
نیویورک تایمز یک هفته پیش از کشته شدن یک مهندس ایرانی و زخمی شدن یک نفر دیگر در حمله پهپادی به یک پایگاه نظامی در نزدیکی تهران خبر داده بود.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
به گزارش نیویورک تایمز، وزارتخانه ایران در بیانیه دوم خود گفت که این رویداد یک حمله بوده است.
,
 
,
نفتالی بنت، نخست‌وزیر ترکیه نیز روز دوشنبه فاش کرد که ترکیه تعدادی از تروریست‌ها را با هماهنگی اسرائیل به عنوان بخشی از تلاش برای خنثی کردن حملات علیه یهودیان و اسرائیلی‌ها در استانبول دستگیر کرده است.
,
 
,
اگرچه بنت اشاره ای به این موضوع نکرد که ایران پشت این طرح ها بوده است، اما اظهارات وی در حالی است که اسرائیل به شهروندان خود در خارج از کشور هشدارهای شدیدی صادر کرد مبنی بر اینکه عوامل ایرانی قصد ربودن یا آسیب رساندن به آنها را دارند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
کاربران شبکه های اجتماعی از جمله توییتر نیز با در نظر گرفتن این موضوع در صفحه های شخصی خود واکنش نشان دادند:
,
 
,
 
,
, ,
 
,
خبرنگار فاکس نیوز: بعید است که کشورهای عربی به دفاع نظامی گسترده با اسرائیل در برابر ایران بپیوندند.
,
 
,
قانون DEFEND، از رهبری آمریکا می خواهد تا از اسرائیل، اردن، مصر، عراق و اعضای شورای همکاری خلیج فارس (عربستان سعودی، امارات، بحرین، عمان، قطر و کویت) برای تشکیل یک دفاع هوایی و موشکی مشترک علیه ایران حمایت کند.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
جروزالم پست با انتشار تصویری معنادار نوشت: حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ضمن پیش بینی شکست رژیم صهیونیستی و آمریکا در انتخابات اسرائیل گفت که آمریکا به دنبال خروج از خاورمیانه است و اسرائیل در خطر فروپاشی است و این دو (آمریکا و اسرائیل) هیچ سهمی در منطقه ندارند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه