اخبار داغ

نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی چهارمحال‌وبختیاری:

لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی

لزوم برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی
سید احمد هاشمی گفت: ضروری است با همکاری دستگاه‌های مسئول با برگزاری کارگاه‌های آموزشی از آنها در جهت تحقق کاهش آسیب‌های فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و ... استفاده کنیم چراکه پیشگیری می‌تواند راهکار اساسی در کاهش هزینه‌ها و آسیب‌ها در جامعه باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  سید احمد هاشمی نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ خاطر نشان کرد: شوراهای اسلامی شهرها و روستاها منتخب مردم و از برکات و بازوان کمکی دولت و ارگانها هستند که ضروری است با همکاری دستگاه های مسئول با برگزاری کارگاه های آموزشی از آنها در جهت تحقق کاهش آسیب های فرهنگی ، اجتماعی، عمرانی و ... استفاده کنیم چراکه پیشگیری می تواند راهکار اساسی در کاهش هزینه ها و آسیب ها در جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با تبیین ظرفیت های قانونی و سهم تاثیر گذار شوراها در تقویت مردم سالاری دینی، تصریح کرد: در تصریح قانون وظیفه دولت و مجلس رسیدگی به امور کلان و ملی است و نباید خود را درگیر مسائل روزمره خدمات دهی در حوزه آب و برق و گاز و رسیدگی به امور محلی کنند لذا ضروری است که مجلس و دولت اختیارات خود در این حوزه ها به شوراها واگذار کنند.
 
هاشمی افزود: آموزش شوراهای اسلامی در راستای آگاه سازی آنها به وظایف و اختیارات و آشنایی با مسایل حقوقی و مالی، کیفیت مدیریت شهری و روستایی را افزایش می دهد.
 
وی یادآور شد: شهرستان فارسان 30 عضو شورای اسلامی شهری و 58 عضو شورای اسلامی روستایی دارد که در این کارگاه آموزشی از همه اعضای شورای اسلامی شهری و روستایی دعوت بعمل آمد و جا دارد از فرمانداری شهرستان فارسان، دفاتر امور شهری و روستایی استانداری ، اداره کل بازرسی استان، دادگستری شهرستان فارسان، فرماندهی انتظامی استان و رئیس شورای اسلامی استان و سایرهمکاران شوراییم که ما را در برگزاری این کارگاه آموزشی یاری نمودند، تقدیر و تشکر نمایم.
 
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه