اخبار داغ

نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی:

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام خراسان شمالی، از اولویت‌های سفر رئیس جمهور است

تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام خراسان شمالی، از اولویت‌های سفر رئیس جمهور است
محمد وحیدی گفت: دستگاه های خراسان شمالی که پروژه های نیمه تمام دارند از اولویت های اساسی استان در سفر رئیس جمهور است که سعی بر این است بخش هایی که در شاخص توسعه استان عقب تر هستند اعتبار بیشتری جذب کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد وحیدی، نماینده پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصراترک در بجنورد در رابطه با اولویت های استان با توجه به سفر ریاست محترم جمهوری به خراسان شمالی اظهار داشت: مهمترین اولویت‌های سفر در مصوبات سفر ذکر شده و دستگاه‌های مختلف نیز اولویت های مدنظرشان را بیان کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , عصراترک ,

وی گفت: مهمترین بخشی که در این اولویت ها دیده شده و اثر توسعه ای دارد بخش حوزه سرمایه گذاری اقتصادی در استان است تا بتواند حوزه تولید را تخصصی کرد و تولید دانش بنیان و بحث های اقتصادی و حوزه های صنعتی را پوشش داد.

,

نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی افزود: بخش هایی نیز در حوزه اعتبارات عمرانی دیده شده است که دستگاه های که پروژه های نیمه تمام دارند یا اولویت های اساسی استان است، سعی بر این است که بخش هایی که شاخص توسعه استان عقب تر هستند اعتبار بیشتری جذب شود.

,

وی بیان داشت: در حوزه زیربنایی آب شرب، آب روستایی، آب کشاورزی، موضوع بهداشت، آموزش و ورزش جز بخش هایی هستند که پروژه های نیمه تمام دارند و پروژه های که مبتنی بر عقب ماندگی شاخص های استان نسبت به دیگر استان ها است نیز برنامه ریزی شده است.

,

وحیدی در خصوص پروژه هایی مانند راه‌آهن که دغدغه مردم استان نیز است، گفت: پیشنهاد این پروژه ها نیز در استان داده شده است ولی در مصوبه سفر چون این پروژه ها در مجموعه قراردادهای فاینانس بین المللی گنجانده شده و براساس اعتباراتی که دولت در سفرهای استانی تخصیص می‌دهد، احتمال این که برای این پروژه اقدام خاصی صورت گیرد است کم است.

,

نماینده مردم ۵ شهر خراسان‌شمالی در خصوص وضعیت جاده بجنورد به شمال نیز، گفت: اعتباری برای این جاده که هم شامل ساخت خود جاده و‌ هم تقاطع های همسطح و غیر همسطح است که در ورودی شهرها و روستاهای استان است در نظر گفته شده است.

,

وحیدی افزود: سفر دو بخش دارد، بخش اول حضور خود ریاست محترم جمهور در استان و بخش دیگر شامل حضور وزرا در شهرستان ها است که به نمایندگی از هئیت دولت در استان حضور پیدا کرده و جمع بندی شهرستان ها هم که اگر موارد خاصی باشد به ریاست محترم جمهور اعلام می کنند تا در جمع بندی استان و مصوبات باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه