اخبار داغ

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل:

تامین اعتبار بازنگری طرح‌ هادی ۱۵ روستا در شهرستان اردل

تامین اعتبار بازنگری طرح‌ هادی ۱۵ روستا در شهرستان اردل
داوود محمدی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردل گفت: امسال بازنگری ۱۵ طرح هادی روستایی در دستور کار قرار داشت که برای نخستین بار در سه ماه اول سال جاری تامین اعتبار آن انجام شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داود محمدی مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهارداشت: در سال ۱۴۰۱ بازنگری ۱۵ طرح هادی روستایی در شهرستان اردل تعریف و پیش‌بینی شده بود که با تلاش و پیگیری‌های مداوم برای نخستین بار تامین اعتبار آن در سه ماهه امسال محقق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

وی با بیان اینکه این تعداد طرح با ۱.۵ میلیارد تومان اعتبار بازنگری شدند، افزود: روستاهای نیساق، کوران آباد، قلعه درویش، رستم آباد، دهکهنه روگر، سرچاه، رفن، شیاسی، قائیدان، تولدان، کاهیدان، کنمی، شهرک محمدیه، سرمازه ، و گندمکار امسال در برنامه پیش‌بینی شده بودند. 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان اردل بیان کرد: با بازنگری طرح‌های هادی روستایی به دنبال ارتقای همزمان مولفه‌های زیرساختی و اشتغال در این روستاها هستیم.

محمدی خاطرنشان کرد: اشتغالزایی یکی از مولفه‌های اساسی اجرای طرح هادی در روستاها است که اجرایی شدن آن منوط به ثبات جمعیت در این مناطق است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه