اخبار داغ

معاون آموزش و پرورش لرستان:

آگاهی‌بخشی خطرات اعتیاد به دانش‌آموزان، سبب پیشگیری از بلای خانمان‌سوز می‌شود

آگاهی‌بخشی خطرات اعتیاد به دانش‌آموزان، سبب پیشگیری از بلای خانمان‌سوز می‌شود
مومنی با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، گفت: آگاهی‌بخشی خطرات اعتیاد به دانش‌آموزان سبب پیشگیری از بلای خانمان‌سوز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت اله مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک با اشاره به هفته مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: پنجم تا یازدهم تیرماه به عنوان هفته مبارزه با مواد مخدر نامگذاری شده و فرصتی است تا با افزایش آگاهی بخشی دانش آموزان نسبت به اعتیاد، از این بلای خانمان سوز پیشگیری کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: عوامل زیادی در گرایش نوجوانان و جوانان به اعتیاد دخیل هستند اما در بیشتر مواقع وقتی یکی از اعضای خانواده گرفتار اعتیاد باشد، زمینه را برای سایر اعضای خانواده مهیا می کند که در دام اعتیاد بیفتند، از همین رو بهتر است آسیبها و خطرات اعتیاد برای دانش آموزان بازگو شود.

,

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان تصریح کرد: در برخی از موارد هم دوستان نقش مهمی در اعتیاد دارند و گاهی با یک تعارف قلیان و سیگار، فرد را در منجلاب اعتیاد گرفتار می کنند که لازم است نوجوانان قدرت بالای نه گفتن را داشته باشند.

,

مومنی بیان کرد: مواد مخدر مانند بمبی است که ترکش آن همه افراد جامعه را می گیرد و بهتر است اقدامات لازم به عنوان پیشگیری صورت گیرد تا فرد همه عمر و زندگی خود را از دست ندهد.

,

وی خاطر نشان کرد: شعار امسال هفته مبارزه با مواد مخدر پرداختن به چالش های مواد مخدر در حوزه سلامت و بحران های بشری نامگذاری شده که بالغ بر ۱۲ برنامه به همین مناسبت در استان برگزار می شود که شامل نشر کلیپ، برگزاری مسابقات، همایش آگاهی بخشی برای اولیای دانش آموزان، برپایی نمایشگاه است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه