اخبار داغ

میرکاظمی در حاشیه جلسه هیئت دولت:

سیاست‌های ابلاغی برنامه هفتم توسعه هنوز ابلاغ نشده است

سیاست‌های ابلاغی برنامه هفتم توسعه هنوز ابلاغ نشده است
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سیاست‌های ابلاغی برنامه هفتم هنوز ابلاغ نشده، اما جلسات مشترکی میان مجلس و مجمع تشخیص و سازمان برنامه و بودجه برگزار می‌شود و این جلسات هم ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسعود میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با اینکه چه خبر جدیدی دارید؟ اظهار کرد: خبر جدید اینکه یارانه‌های مردمی مرتب واریز می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای کسانی که موفق به دریافت یارانه نشده‌اند علی‌الحسابی واریز خواهد شد یا خیر؟ گفت: باید به اعتراضات آنها رسیدگی شود و وزارت کار باید بر اساس اطلاعاتی که دارد این موارد را تبیین و اصلاحاتی انجام دهد تا یارانه این افراد پرداخت و مابه‌التفاوت آن نیز واریز شود. اگر هم اطلاعات افراد صحت نداشته باشد یارانه به آنها تعلق نمی‌گیرد.

,

رئیس سازمان برنامه و بودجه در رابطه با اینکه آیا سازمان برنامه و بودجه به درگاه الکترونیکی متصل شده است، تصریح کرد: همه دستگاه‌ها متصل شده و متصل می‌شوند ما خودمان نیز در حال تکمیل سامانه‌های خود هستیم و کار سنگینی برای ارتقای سامانه‌ها در حال انجام است که در آینده می‌تواند بسیار کمک کننده باشد.

,

میرکاظمی در رابطه با حقوق بازنشستگان در نهایت چه کسی تصمیم‌ گیری می‌کند؟ گفت: تصمیم‌گیری در حیطه وظایف دولت نیست؛ بلکه دولت باید تصویب کند که این کار انجام شده و هیئت تطبیق مصوبات مجلس باید کارشناسی انجام دهد. میان مجلس و دولت جلساتی برگزار می‌شود و در نهایت بر اساس مستندات تصمیم‌ گیری خواهد شد.

, گیری, گیری,

وی در رابطه با اینکه برنامه هفتم توسعه در چه مرحله‌ای است؟ افزود: سیاست‌های ابلاغی برنامه هفتم هنوز ابلاغ نشده؛ اما جلسات مشترکی میان مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام و سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و این جلسات ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه