اخبار داغ

در پایان آخرین روز کاری هفته؛

بورس دوباره ریخت / رصد سرخطی های خودرو برای رشد

بورس دوباره ریخت / رصد سرخطی های خودرو برای رشد
امروز چهارشنبه اول تیر ماه ۱۴۰۱ در آخرین روز کاری هفته جاری، شاخص کل بورس با کاهش ۶.۲۳۳ واحدی به یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحد رسید.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز نیز همچنان با تداوم روند نزولی نماگرهای منتخب خود مواجه بود. بازاری که در گروه خودرویی‌ها تحرکات ناپایداری در آستانه انجام معاملات درون گروهی آنها دیده می‌شد تا جایی که شاخص کل بورس امروز با ۶۲۳۳ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۵۳۳ هزار واحد نزول کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص هم‌وزن هم با ۱۱۶۲ واحد کاهش در رقم ۴۲۲ هزار و ۲۹۵ واحد ایستاد. معامله‌گران امروز در بازار بورس ۴۰۸ معامله انجام دادند که ۴۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال ارزش داشت.

, شاخص هم‌وزن هم با ۱۱۶۲ واحد کاهش در رقم ۴۲۲ هزار و ۲۹۵ واحد ایستاد. معامله‌گران امروز در بازار بورس ۴۰۸ معامله انجام دادند که ۴۱ هزار و ۲۹۱ میلیارد ریال ارزش داشت.,

نمادهای توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی و فجر انرژی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل آنها نمادهای کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

,

شاخص کل فرابورس هم امروز با ۱۶۲ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۶۷۱ واحد ایستاد.

, شاخص کل فرابورس هم امروز با ۱۶۲ واحد کاهش در رقم ۲۰ هزار و ۶۷۱ واحد ایستاد.,

نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریاساسول، پالایش نفت لاوان، بانک دی، تولید نیروی برق دماوند و پتروشیمی تندگویان نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی و در مقابل آنها نماد بیمه کوثر نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت را روی فرابورس را گذاشت.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه