اخبار داغ

در همایش بانوی میدان مطرح شد؛

زنان، میدان‌دار انقلاب هستند/ لزوم تبیین نقاط قوت انقلاب اسلامی

زنان، میدان‌دار انقلاب هستند/ لزوم تبیین نقاط قوت انقلاب اسلامی
به گفته مسئولان حضور و نقش زنان در میدان داری انقلاب از ابتدای وقوع آن تاکنون، پا به پای مردان و حتی گاهی مقدم بر مردان انکارناپذیر بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت؛ همایش بانوی میدان با محوریت پیشگامان الگوی سوم زن مسلمان با حضور بانوان نخبه استان سمنان در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

الگوی سوم زن مسلمان؛ مأموریت اصلی بانوان

, الگوی سوم زن مسلمان؛ مأموریت اصلی بانوان, الگوی سوم زن مسلمان؛ مأموریت اصلی بانوان,

سعیده همتی، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان ابراز کرد: زنان در طول تاریخ به عنوان اثر گذارترین فرد در خانواده در معرفی ارزش و باورها به جامعه و یا تغییر آن ها نقش به سزایی داشته اند.

,

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری سمنان با اشاره به لزوم نهادینه شدن گفتمان الگوی سوم زن مسلمان در گام دوم انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حضور و نقش زنان در میدان داری انقلاب از ابتدای وقوع آن تا کنون، پا به پای مردان و حتی گاهی مقدم بر مردان انکار ناپذیر بوده است.

,

وی افزود: بیانیه گام دوم انقلاب به مثابه مأموریتی جهت جامعه پردازی بر عهده بانوان و نقش مادران در خانواده است و اهمیت الگوی سوم زن مسلمان از منظر تمدن سازی بانوان در جامعه باعث می شود که زنان در هر سنگر و عرصه ای مانند علم، مادری و ... که حضور دارند نقش محوری و اصلی در انجام این مأموریت داشته باشند.­

,

نخبگان چراغ های فروزان جامعه هستند

, نخبگان چراغ های فروزان جامعه هستند, نخبگان چراغ های فروزان جامعه هستند,

معصومه ظهیری، استاد حوزه و دانشگاه اظهار کرد: الگوی سوم زن مسلمان یعنی بانویی ارزشی، انقلابی، فهمیم، اهل استقامت، عالم و دارای طرح و برنامه ای که برای طرح و برنامه های خود مطابق با شرایط زمانه خویش، گام های متفاوتی تعریف کرده است.

,

این استاد حوزه و دانشگاه ضمن بیان اهمیت داشتن امید گفت: حلقه میانی در رسیدن به نتایج و موفقیت، امید و تلاش است و تمامی نخبگان از این امر در رسیدن به اهداف خود بهره برده اند و نخبگان چراغ های فروزان جامعه هستند که شاهراه های حیات را روشنی می بخشند.

,

وی با اشاره به لزوم برجسته سازی نقاط قوت و دستاوردهای انقلاب و تبیین فلسفه وقوع انقلاب، افزود: در دنیای امروز انقلاب را به درستی توصیف نمی کنند و باید دانست در حال حاضر توصیف از انقلاب بد است نه خود انقلاب اسلامی باید نقاط قوت انقلاب را به درستی و خوبی برای مردم توصیف کرد و البته هم زمان برای مشکلات و کاستی های موجود چاره جویی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه