اخبار داغ

پدخندق، گنجینه‌ای از رشادت‌ها و دلیرمردی کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها است

پدخندق، گنجینه‌ای از رشادت‌ها و دلیرمردی کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لنده گفت: پدخندق، گنجینه‌ای ارزشمند از رشادت‌ها و دلیرمردی رزمندگان غیور کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس فرمانده سپاه ناحیه لنده در جلسه بزرگداشت حماسه پدخندق با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام پدخندق گفت:پدخندق، گنجینه ای ارزشمند از رشادت ها و دلیرمردی  رزمندگان غیور کهگیلویه‌وبویراحمدی‌ها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سرهنگ پاسدار روح الله ویسی گفت: در طول دفاع مقدس و در عملیات های مختلف حضور پرصلابت رزمندگان خطه کهگیلویه وبویراحمد در حوزه های مختلف به دلیل شجاعت و رشادتی که داشتند تاثیرگذار بوده است.

,

وی گفت: به منظور گرامیداشت حماسه بی نظیر رزمندگان شهرستان لنده در حماسه پدخندق مراسمی در سالروز این حماسه و یادواره شهیدان والامقام جان محمد کریمی، حنیفه خلیلی شاد و امرالله جوادی برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: حضور اقشار مختلف مردم به خصوص رزمندگان و حماسه سازان پدخندق در این مراسم به همراه تجلیل از آنان در قالب یک مراسم مجزا نیز برگزار خواهد شد.

,

در ادامه نیز رئیس اداره بنیاد شهید شهرستان لنده گفت: همدلی و تفاهم سپاه و بنیاد شهید در بزرگداشت و برگزاری یادوراه های شهدای شهرستان در تعمیق بخشی و ترویج فرهنگ شهید و شهادت قابل تحسین است.

,

جهانشیر افراخته گفت: بدون شک حماسه پدخندق یکی از حماسه های است که در تاریخ این سرزمین جاری و ساری است چرا که رزمندگان ما در طول24ساعت با دست خالی از خاک این دیار دفاع کردند.

,

وی گفت: اگر امروز امنیت و آرامش و آسایشی داریم به برکت خون شهیدانی است که از جان خویش گذشتند تا ما امروز در امنیت زندگی کنیم.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه