اخبار داغ

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد مطرح کرد؛

ظرفیت روحانیون در محلات برای گره‌گشایی از مشکلات اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد

ظرفیت روحانیون در محلات برای گره‌گشایی از مشکلات اجتماعی مورد استفاده قرار گیرد
حجت الاسلام نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: باید از ظرفیت روحانیون و ائمه مساجد برای گره گشایی از مشکلات اجتماعی استفاده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حجت الاسلام علیرضا نجیمی با اشاره به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی به تشریح رسالت‌های این نهاد پرداخت و اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد مردمی است که در مسائل مختلف فرهنگی و اجتماعی با توجه به زیست بوم استان یزد فعالیت می کند و هر چه دولت به نهادهای مردمی بیشتر توجه داشته باشد، زکات خود را به مردم پرداخت کرده و توفیق بیشتر خدمتگزاری به جامعه را کسب می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت جایگاه نهادهای مردمی نزد مدیران استان و متولیان این امر تصریح کرد: هر چه جایگاه نهادهای مردمی مانند اداره تبلیغات اسلامی نزد مدیران استان و متولیان این امر بیشتر و پررنگ تر باشد، این نهاد بهتر و بیشتر می تواند به مردم خدمت رسانی کند.

,

نجیمی افزود: از اصلی ترین ضرورت هایی که در جهاد تبیین و فعالیت اداره تبیلغات وجود دارد می توان به استفاده از ابزارهای رسانه و زیرساخت های موجود برای مقابله با فتنه های دشمن اشاره کرد.

,

وی، سازمان تبلیغات اسلامی را اصلی ترین پایگاه تبیلغ در جهان اسلام بیان کرد و یادآور شد: مساجد نیز بهترین مکان برای تبلیغ دین اسلام هستند اما امروز شاهد آن هستیم که زمین های نامرغوب به ساخت مساجد اختصاص داده می شود و این در حالیست که در زمان پیامبر بهترین جایگاه را مساجد داشتند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد افزود: ائمه مساجد می توانند نقش مهم و اساسی برای رفع مشکلات مردم و محلات ایفا کنند و در گره گشایی از مسائل اجتماعی موثر واقع شوند و باید از این ظرفیت آنها در محلات استفاده شود.

,

نجیمی در بخش دیگری از سخنان خود، مدیریت بحث ارتباط حوزه و دانشگاه را مبحثی مهم دانست و خواستار ارتباط هر چه بیشتر این دو مرکز علمی شد.

,

وی با تاکید بر نیاز به آگاه سازی مردم در مورد فضای مجازی، اظهار داشت: در مورد اطلاعات و پیام های منتشر شده در فضای مجازی باید برای مردم آگاه سازی شود تا دشمنان نتوانند ناامیدی را در جامعه ترویج دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه