اخبار داغ

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

از عدم ساماندهی اتباع خارجی خراسان رضوی گلایه داریم/ محدودیت مالی در جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر

از عدم ساماندهی اتباع خارجی خراسان رضوی گلایه داریم/ محدودیت مالی در جمع‌آوری و نگهداری معتادان متجاهر
صادقی با بیان اینکه خراسان رضوی از نقاطی است که مبدأ ورود اتباع خارجی است، گفت: گزارشات زیادی در حوادث به دلیل عدم ساماندهی اتباع خارجی داریم که رقم قابل توجهی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در محل ساختمان دادگستری کل استان خراسان رضوی اظهار کرد: مأموریت دستگاه قضا همان مأموریت های هفت گانه است که در سند تحول قضایی هم با شرح و بسط بیشتری روی آن تکیه شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: بر اساس آنچه که مورد تأکید رئیس قوه قضائیه است دولت و دستگاه اجرایی را در امر تولید، صنعت، اشتغال فعالان اقتصادی و بخش خصوصی حمایت های بیشتری داشته باشیم.

,

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: مسئولان و کارشناسان قضایی در مرکز و شهرستان بازدیدهای زیادی از واحدهای تولیدی، صنعتی و شهرک های صنعتی داشتند و اعلام شده اگر مشکلی وجود دارد و سازمان مربوطه پاسخگو نیست گزارش داده شود تا دادگستری خراسان رضوی با پیگیری ویژه مشکلات را حل کند.

,

وی افزود: سرقت های مسلحانه با رسیدگی و مجازات های اعمال شده به صفر رسیده و تکرار نشده ولی سرقت‌های عادی که بیشتر عوامل آن از معتادان متجاهر هستند از شهرها جمع اوری شدند ولی به دلیل محدودیت های مالی جمع اوری معتادان متجاهر به صفر نرسیده است.

,

صادقی ادامه داد: امید است با همکاری رسانه ها و مسئولان با جدیت بیشتری تعداد معتادان متجاهر که اقدامات مجرمانه و موجب نگرانی مردم شده جمع‌آوری شده و این پدیده را شاهد نباشیم.

,

وی افزود: در رابطه با طرح بافت پیرامون حرم مطهر فعلا وظیفه خاصی را از ناحیه استانداری به دادگستری خراسان رضوی محول نکردند و اصولا دستگاه قضایی در این زمینه مجری و طراح نیست.

,

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تصریح کرد: در زمان تقسیم کار بخشی را استانداری به دادگستری محول کرده بود تا مجموعه بافت پیرامون از حال توقف خارج شود ولی فعلا موضوع خاصی اعلام نشده است.

,

وی با اشاره به اینکه در مورد اراضی واگذار شده با کاربری های مختلف متولی دستگاه قضایی نیست افزود: گفته شده در گلبهار 200 هکتار به نهادی واگذار شده و به دلایلی طرح های مذکور اجرا نشده و برای طرح نهضت ملی مسکن نیاز به این اراضی است  و اعلام کردیم اراضی با مساحت های بالا که ان مرجع قانونی طرح لازم را اجرا نکرده کمک خواهیم داشت این اراضی جهت رفع نیاز اقامتی و مسکونی، تولیدی و صنعتی استان در اختیار قرار بگیرد.

,

صادقی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی از نقاطی است که مبدأ ورود اتباع خارجی است و از نظر ساماندهی نشدن اتباع این گلایه را داریم.

,

وی افزود: مکاتبات و گزارشات زیادی در حوادث به دلیل عدم ساماندهی اتباع خارجی داریم که رقم قابل توجهی است و امید است با پیگیری های صورت گرفته متولی موضوع اقداماتی را جهت شناسایی و ساماندهی اتباع داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه