اخبار داغ

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران:

سردار آجورلو تیم قدرتمندی خواهد بست

سردار آجورلو تیم قدرتمندی خواهد بست
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران با تأکید بر اینکه سردار آجورلو با درایت لازم تیم قدرتمندی را برای استقلال خواهد بست، گفت: هواداران نگران فصل نقل و انتقالاتی نباشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سبو شهبازیان، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به انتخاب ساپینتوی پرتغالی به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اظهار کرد: این مربی کارنامه قابل دفاعی دارد و سال‌ها در سطح اول اروپا مربیگری کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز,
وی اضافه کرد: استقلال در شرایط نامناسبی قرار دارد و تیمی که قهرمانی ایران را با کسب انواع و اقسام رکوردها به نام خود ثبت کرده، نباید اینگونه بلاتکلیف باشد.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران عنوان کرد: استقلال در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته و تنها موفق به جذب سجاد شهباززاده شده، در حالی تیم رقیب ستاره‌ها را جذب کرده است.
,
 
,
شهبازیان تأکید کرد: تیمی که برای دفاع از عنوان قهرمانی تلاش می‌کند باید در همه پست‌ها بازیکنان درجه یک داشته باشد، البته استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد و با جذب سه تا چهار بازیکن در هافبک هجومی و مهاجم دوباره قهرمان خواهیم شد.
,
 
,
وی درباره اینکه امدیوار به موفقیت ساپینتو در استقلال دارید؟ یادآور شد: ساپینتو بازیکن و مربی بزرگی بوده، اما برای جا افتادن در استقلال نیاز به زمان دارد و نباید با چند بازی نخست این مربی را قضاوت کرد.
,
 
,
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تهران تصریح کرد: ورود تفکرات به‌روز و حرفه‌ای ساپینتو به ایران و استقلال می‌تواند به سود فوتبال کشورمان باشد، البته بلاید پیشکسوت جوان استقلال در کنار این مربی حضور داشته باشد و بر دانش فنی خود اضافه کند.
,
 
,
شهبازیان با تأکید بر اینکه حفظ شاکله تیم استقلال اهمیت زیادی دارد، ادامه داد: قطعاً سردار آجورلو با درایت و مدیریت قاطع تیم قدرتمندی را برای فصل آینده خواهد بست و حال که سرمربی انتخاب شده، باید از بازیکنان جدید که با استقلال به توافق نهایی رسیده‌اند رونمایی شود.
,
 
,
وی مطرح کرد: مدیریت باشگاه استقلال باید در کنار تیم بزرگسالان به تیم‌های پایه نیز رسیدگی کند، چراکه در آینده این بازیکنان باید به تیم بزرگسالان راه می‌یابند و عصای دست تیم خواهند شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه