اخبار داغ

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص):

بازاریان در شرایط بد اقتصادی پای کار هستند و همچون یک تابلوی افتخار زیبا می‌درخشند

بازاریان در شرایط بد اقتصادی پای کار هستند و همچون یک تابلوی افتخار زیبا می‌درخشند
سردار بهمن ریحانی گفت: مردم کرمانشاه به خصوص بازاریان در شرایط بد اقتصادی در کمک های مومنانه، ساخت منازل مددجویان بهزیستی و کمینه امداد، زلزله زدگان و ... پای کار بودند بودند این در کنار عقبه زیبای دفاع مقدس به عنوان یک تابلوی افتخار زیبا می‌درخشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، سردار بهمن ریحانی امروز چهارشنبه در همایش گرامیداشت روز اصناف که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به آیه ۳۸ سوره نور اظهار داشت: خداوند در مورد مقام کسب و تجارت می فرماید "پاکمردانی که هیچ تجارت و کسب و کار و سودی آنها را از یاد و ذکر نام خدا باز نگردانده" و این بیانگر جایگاه والای کسب و تجارت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: با نگاهی به تاریخ قبل از انقلاب و چند صد ساله کشور کسبه، بازار و تجارت محل رجوع مردم بوده است و این رجوع در همه بسترها، داوری، حل مشکلات نیازمندان و معتمد محله ملموس بوده است.

,

وی خاطر نشان کرد: در اعتقادات دینی و اقتصادی دنیا اهمیت بالایی دارد و در نظام جمهوری اسلامی پویایی جامعه با محوریت کاسب است و این جایگاه والا نیازمند این است که بازاریان به فقه و احکام تجارت مسلط باشند.

,

سردار ریحانی بیان داشت: از دیرباز نگاه اول به کاسب نسبت به خلق و خوی مناسب و رفتار صحیح است و جامعه انتطار یک اخلاق و ادبیات نیکو از کاسب را دارد.

,

وی گفت: در جامعه دینی به ویژه کرمانشاه ادبیات مناسبی در کاسب وجود داشته است و بداخلاقی به دور بوده است، امروز نیز مردم نیازمند این ادبیات هستند و اخلاق نامناسب در این استان جایگاهی ندارد.

,

سردار ریحانی ادامه داد: با ادبیات مناسب است که جامعه زنده و پویا می شود و بدون شک هر کس به هر شکلی به چرخه اقتصادی نظام اسلامی کمک کند مجاهد است.

,

وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از اتحادیه های صنفی، کسبه و بازاریان، اظهار داشت: بازاریان در بدترین شرایط از ادامه فعالیت دست برنداشتند و در کمک به هم نوعان خوش درخشیدند و بازار را دچار چالش نکردند و آب در آسیاب دشمن‌نریختند.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افزود: در زمانی که کشور در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی بود مقام معظم رهبری مجبور شد به میدان بیاید و طرح مواسات سلام همدلی را عنوان کنند و دیدیم که بازاریان میلیاردها تومان کمک کردند.

,

وی بیان داشت: غیر از لوازم بهداشتی و لوازم تحریر، بسته غذایی و جهیزیه بیش از ۸۵۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۵۰۰ هزار تومان توسط سپاه، مردم، ... بین نیازمندان توزیع شد که بخش عمده آن توسط بازاریان تأمین شد.

,

سردار ریحانی اظهار داشت: مردم کرمانشاه به خصوص بازاریان در شرایط بد اقتصادی در کمک های مومنانه، ساخت منازل مددجویان بهزیستی و کمینه امداد، زلزله زدگان و ... پای کار بودند بودند این در کنار عقبه زیبای دفاع مقدس به عنوان یک تابلوی افتخار زیبا می درخشد.

,

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: اصناف جدا از اینکه مسئولیت بزرگ در اقتصاد استان و کشور دارند یک مسئولیت مجاهدانه نیز دارند.

,

وی خاطر نشان کرد: مردم برای رفع نیازهای خود به اصناف مراجعه می‌کنند، خیلی هم ناراضی و نگران هستند و آستانه تحمل آن‌ها در این فضا بسیار پایین است، اما توقع نظام از بازاریان برای یک بستر سیاسی و انقلابی این است که حقایق کشور را تبیین و روشنگری کنید و داشته هایی را که در طول ۴۳ سال کسب کردیم بازگو کنید.

,

سردار ریحانی با اشاره به اقتدار کشور در مواجهه با دسیسه های دشمن گفت: کشور امروز در تمام حوزه های از جمله، صنعت، علم، جایگاه اقتصادی و ... جایگاه والایی دارد و این مایه عزت است و باید از این اقتدار و عزت در مقابل ذلت و خواری زمان پهلوی گفته شود‌.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه