اخبار داغ

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد کرمانشاه:

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد/ هیچگونه افزایش شهریه نداریم

پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی آغاز شد/ هیچگونه افزایش شهریه نداریم
حسن شرفی گفت: پذیرش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از اول تیرماه آغاز و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرصادنیوز، حسن شرفی امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: پذیرش دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی از اول تیرماه آغاز و تا دو هفته آینده ادامه خواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد کرمانشاه افزود: امسال ۴۸ کد رشته جدید در این دانشگاه راه اندازی شده است که به این ترتیب ۱۴۳ رشته در دانشگاه علمی کاربردی داریم که ۶۴ کد رشته مربوط به مقطع کارشناسی و ۷۹ مورد مربوط به مقطع کاردانی است.

,

شرفی عنوان داشت: رشته های عکاسی، مد و پوشاک، تربیت بدنی، هنرهای تجسمی، گردشگری، سازهای کلاسیک، روابط عمومی از جمله کد رشته هایی است که امسال به مجموع کد رشته های دانشگاه اضافه شده است.

,

وی خاطر نشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه برای مهر ماه امسال ظرفیت پذیرش ۸ هزار و ۷۰۰ دانشجو را دارد.  

,

وی با بیان اینکه این دانشگاه با هدف تربیت دانشجوی مهارتی ایجاد شده و شغل‌محور است، افزود: در این راستا امیدواریم بتوانیم آمار بیکاری را در استان کاهش دهیم و دانشجویان را به سمت جامعه کار هدایت کنیم.

,

شرفی اظهار داشت: در این دانشگاه سند آمایش آموزش مهارتی تدوین شده است که طی آن آسیب شناسی و مطالعه رشته ها صورت گرفته و بررسی شده که چه رشته هایی بازار کار دارند که بیشتر به سمت آن سوق داده شود.

,

وی همچنین تزریقات، نسخه نویسی، پانسمان، بانداژ و ... را از جمله رشته هایی دانست که امسال برای آموزش آنها دوره های کوتاه مدت برگزار شده است.

,

رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان کرمانشاه بیان داشت: امسال هیچگونه افزایش تعرفه برای شهریه دانشگاه نداشتیم و همانند سنوات گذشته وام قرض الحسنه در حد هزینه یک ترم به دانشجویان پرداخت می شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه