اخبار داغ

سردار سلیمانی:

کلینیک های سیار دامپزشکی بسیج به روستاهای کشور اعزام می شوند/ خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست

کلینیک های سیار دامپزشکی بسیج به روستاهای کشور اعزام می شوند/ خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی دور از انتظار نیست
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: کلینیک های سیار برای خدمت به دامدارانی که دام های آن ها نیاز به معاینه و واکسیناسیون دارند به روستاها اعزام می شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: سازمان بسیج جامعه کشاورزی طرح سازماندهی کلینیک های سیار دامپزشکی و دام پروری را آغاز کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار سلیمانی افزود: کلینیک های سیار برای خدمت به دامدارانی که دام های آن ها نیاز به معاینه و واکسیناسیون دارند به روستاها اعزام می شوند، این کار به صورت مردم پایه بوده و از دامپزشکان حمایت خواهد شد.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه برای هر استان یک کلینیک سیار دامپزشکی آماده شده است، اظهار داشت: با همراهی وزارت جهاد کشاورزی مهندسان بسیجی در کنار کشاورزان قرار می گیرند و دانش بنیان شدن کشاورزی در دستور کار است.
,
 
,
سردار سلیمانی تصریح کرد: افزایش بهره وری، آبیاری مدرن و حفاظت از مزارع کشاورزی از نظر خاک، تولید بذرهای داخلی و هر عرصه ای که خلا وجود دارد از جمله مواردی است که بسیج جامعه کشاورزی به آن ورود کرده است.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه امیدواریم شاهد جهش تولید در محصولات کشاورزی باشیم، امنیت غذایی کشور  را حائز اهمیت دانست و گفت: آزمون کشت گندم، جو، کلزا، برنج و ذرت در ۱ میلیون هکتار از اراضی انجام شده است.
,
 
,
سردار سلیمانی در خاتمه افزایش بهره وری در همه محصولات را ضروری دانست و افزود: اگر این خلاء مدیریت شود با همراهی وزارت جهاد کشاورزی می توانیم خودکفایی در تولید را که دور از انتظار نیست محقق کنیم.

انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه