اخبار داغ

احمدی خبر داد؛

تیم ملی ژیمناستیک در قطر اردو می زند

تیم ملی ژیمناستیک در قطر اردو می زند
سرپرست فدراسیون ژیمناستیک از برپایی اردوی تیم ملی ژیمناستیک در قطر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک درخصوص دیدار تیم ملی ژیمناستیک با سفیر ایران در قطر اظهار داشت: در این دیدار سرمربی تیم ملی درباره عملکرد تیم در سال‌های گذشته و حضور دررقابت های قهرمانی آسیا گزارشی ارائه داد. در این دیدار صمیمی دهقانی سفیر ایران در قطر عملکرد تیم ملی ژیمناستیک کشورمان را در میادین مختلف ورزشی خوب ارزیابی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: با توجه به امکانات خوب و مناسب قطر با قول مساعد سفیر ایران اردوی چند روزه بعد از بازیهای جام جهانی فوتبال در قطر برگزار خواهیم کرد.

,

احمدی افزود: تیم ملی ژیمناستیک در نهمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا، با کسب یک مدال نقره توسط مهدی احمد کهنی در وسیله دارحلقه و کسب یک سهمیه مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس و مقام هفتمی تیمی به کار خودش پایان داد.

,

سرپرست فدراسیون ژیمناستیک در ادامه صحبت‌هایش به مسابقات مهم این فدراسیون اشاره کرد و افزود: تیم ملی ترامپولین جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در پرتغال چند روز گذشته عازم این کشور شد و از دیگر مسابقات می توان به بازیهای کشورهای اسلامی در ترکیه و مسابقات قهرمانی جهان در انگلیس اشاره کرد.

,

احمدی خاطر نشان کرد: از ابتدی سال 1401 تاکنون توانستیم در مسابقات ژیمناستیک هنری قهرمانی آسیا که به میزبانی قطر برگزار شد، مدال نقره را توسط مهدی احمد کهنی ورزشکار خوب کشورمان کسب کنیم.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه