اخبار داغ

رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر:

جایزه هانری داویسون سند اثبات اصالت فرهنگی-اجتماعی ملت شریف ایران در عرصه بین الملل است

جایزه هانری داویسون سند اثبات اصالت فرهنگی-اجتماعی ملت شریف ایران در عرصه بین الملل است
رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر، پس از اعطای جایزه هانری داویسون به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در یادداشتی به بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی دریافت این جایزه ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر، راضیه عالیشوندی، رئیس حوزه ریاست جمعیت هلال احمر، پس از اعطای جایزه هانری داویسون به جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، در یادداشتی به بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی دریافت این جایزه ارزشمند از سوی جمهوری اسلامی ایران پرداخت.
متن این یادداشت به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
چه زمانی مهم تر و حساس تر از شرایط کنونی کشورمان در عرصه بین الملل که سکان دار بزرگترین سازمان مردم نهاد جمهوری اسلامی ایران، آنگونه به یاد ماندنی و پر معنا، با قدم هایی از جنس اقتدار یک کشور، برای دریافت یکی از ارزشمند ترین جایزه های فعالیت های بشردوستانه جهان، در جایگاه حاضر شود و نقش انسانیت و بشر دوستی مردم این سرزمین مادری را، بر تارک تاریخ ثبت کند.

دریافت این جایزه و نشان ارزشمند جهانی در ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی قابل تامل و بررسی است.
زمانی که در مجامع به ظاهر بین المللی، ظلم ها، نامروتی ها و بی عدالتی ها علیه کشورمان بی داد می کند، قطعنامه صادر و حقوق بشر پایمال می شود، این جمهوری اسلامی ایران است که دقیقا در صحیح ترین جای ممکن، در مجمع جهانی تشکلی که جز به تسکین آلام بشری نمی نگرد و تنها بر مبنای انجام فعالیت های بشردوستانه فارغ از رنگ و نژاد و ملیت بنا شده است، شایسته دریافت جایزه ای می شود که می توانست سهم یکی دیگر از ۱۹۲ کشور عضو این مجموعه بین المللی باشد .

هانری داویسون یک جایزه نیست، سندی است دقیق و معتبر در مقابل ظلم بدخواهان کشور عزیزمان و باورهای غلط و بی اساس آنان.

هانری داویسون نشان حقانیت جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ کرامت انسانی، توجه به حقوق بشر و تلاش در جهت تسکین درد و رنج های ناشی از حوادث طبیعی و غیر طبیعی انسان ها در سراسر گیتی است.

هانری داویسون نمایش حضور موثر و البته بر مبنای اصول و موارد متقن دانش و تخصص امدادی فرزندان این سرزمین در عرصه خدمت به بشریت است. تجربیاتی خطیر در امر امداد رسانی که حالا الگوی سایر کشورهای دنیا قرار می گیرد.

هانری داویسون آینه تمام نمای آن رشادت ها و فداکاری های نجاتگران، امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در همین حوادث تلخ و اسف بار اخیر کشورمان است.


معتقدم از امروز وظیفه خطیر دکتر پیرحسین کولیوند، همکارانمان در هلال احمر و البته اعضای فکور، قدرتمند و همیشه در صحنه امدادی این نهاد عام المنفعه که مفتخر به اعتماد آحاد جامعه اند و آن را بهترین سرمایه خود معرفی می کنند، سنگین تر می شود.

حقیقتا این درخشش و غرور ملی، ثمره تلاش های توصیف ناپذیر و جهادی متنوع و بی شمار فرزندان کشور عزیزمان، بزرگ مردان و زنان جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران در میادین خدمت بی منت به ملت اصیل و سرافراز ایران و بلکه مصیبت دیدگان در جای جای این کره خاکی است که جز با هدایت ها و بهره گیری از منویات مدبرانه و عالمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) میسر نمی شود.

هانری داویسون مبارک ایران سربلند باد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه