اخبار داغ

رئیس جمهور در بدو ورود به خراسان شمالی:

خراسان شمالی استان نوپایی است که نیاز به توجه خاص دارد/ ضرورت ایجاد بازارچه های مرزی

خراسان شمالی استان نوپایی است که نیاز به توجه خاص دارد/ ضرورت ایجاد بازارچه های مرزی
آیت الله رئیسی با بیان اینکه خراسان شمالی استان نوپایی است که نیاز به توجه ویژه دارد، گفت: این استان ظرفیت های خوبی در بخش کشاورزی، مرز مشترک با ترکمنستان و نیروی انسانی تحصیلکرده دارد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  عصراترک، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور ایران در فرودگاه بجنورد در بدو ورود به خراسان شمالی اظهار داشت: استان خراسان شمالی مردمان بسیار خونگرم و پرتلاش دارد که در عرصه های مختلف خوب درخشیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

وی با بیان اینکه خراسان شمالی استان نوپایی است، افزود: اگر چه سال ها از تشکیل استان گذشته اما همچنان به دلیل برخی محرومیت ها شرایط یک استان را ندارد.

,

وی گفت: با توجه به مواردی که قبل از سفر در این استان بررسی شده این است که نسبت به این استان باید توجه خاصی شود.
 

,
,

رئیس جمهور با اشاره به اینکه نهضت اتمام پروژه‌های نیمه تمام را راه انداخته ایم، اظهارکرد: در این استان نیز به دنبال پروژه های جدید نیستیم بلکه باید پروژها های نیمه تمام به سامان برسد.

,

آیت الله رئیسی تاکید کرد: خراسان شمالی قطب کشاورزی است و به دلیل دارا بودن مرز مشترک با کشور ترکمنستان ایجاد بازارچه های مرزی می تواند تاثیر زیادی بر اقتصاد این منطقه داشته باشد.

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه خراسان شمالی دارای چهره های تحصیل کرده بسیاری است گفت: باید زمینه بکارگیری و اشتغال نیروی انسانی این استان با حمایت دولت در همین منطقه فراهم شود.
 

,
,

وی این سفر را گام نخست برشمرد و خاطرنشان کرد: در شورای اداری مسایل بررسی شده و آنچه  در گام نخست تصویب شد در مراحل بعدی به اجرا برسد.
 

,
,

به گزارش خبرنگار عصراترک از بجنورد، دقایقی قبل آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور به همراه جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم، در بیست‌و‌ششمین سفر استانی خود با استقبال نماینده ولی فقیه در استان خراسان‌شمالی، استاندار خراسان‌شمالی و جمعی از مسئولان استانی وارد فرودگاه بجنورد شد.

, عصراترک ,

بازدید از صنایع منتخب، شرکت های دانش بنیان، جلسه با اقشار مختلف مردم، شرکت در جلسه شورای اداری خراسان شمالی و نشست خبری با خبرنگاران از برنامه‌های رئیس جمهور در سفر یک روزه به خراسان شمالی است.

,

در این سفر ۱۳ وزیر و معاون رئیس جمهور؛ آیت الله سید ابراهیم رییسی را همراهی می‌کنند.

,

بر این اساس، وحیدی وزیر کشور در شهرستان اسفراین، عین الهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شهرستان راز و جرگلان، محرابیان وزیر نیرو در شهرستان های شیروان و فاروج، سلاجقه معاون رئیس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان های گرمه و جاجرم، ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان مانه وسملقان حضور یافته و علاوه بر شرکت در شورای اداری به بررسی مسائل و مشکلات شهرستان ها و دیدار چهره به چهره با مردم خواهند پرداخت.

,

در این سفر قاسمی وزیر راه و شهرسازی، خزعلی معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده، حجت الاسلام والمسلمین تقوی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه روحانیت ، حجت الاسلام والمسلمین حاجی ابوالقاسم دولابی عضو شورای هماهنگی ارتباطات با حوزه و روحانیت با حضور در سطح استان به بررسی مطالبات و مسائل حوزه تخصصی استان خواهند پرداخت.

,

همچنین اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهور، میر کاظمی معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور و مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در بازدیدها، دیدارها و جلسات همراه رییس جمهور خواهند بود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه