اخبار داغ

شهردار اراک:

جمعه بازار خودرو در اراک راه اندازی می شود

جمعه بازار خودرو در اراک راه اندازی می شود
‍ کریمی در خصوص راه اندازی جمعه بازار خودرو در محل پردیس خودرویی اراک گفت: ساز و کار راه اندازی این روز بازار نیز آماده و مصوبات آن از شورای اسلامی شهر اخذ شده است به این صورت که متقاضیان خرید و فروش خودرو، جمعه ها در شهرک خودرو گرد هم آمده و با حضور دستگاه هایی همچون پلیس، اداره ثبت، اصناف اقدام به خرید و فروش خودرو می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ علیرضا کریمی شهردار اراک در خصوص مصوبات جلسه امروز ساماندهی روز بازارهای شهر که با حضور قربانی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر، زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی، معاونین و مدیران شهرداری اراک برگزار شد، ضمن تبریک روز ملی اصناف گفت: در شهر اراک چندین روز بازار( یکشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه) در محله های مختلف برگزار می شود، که مقرر گردید که مدیریت این روز بازارها به صورت یکپارچه و طی تفاهم و توافق نامه، به اتاق اصناف واگذار گردد، همچنین ساماندهی این روز بازارها به نحو مطلوبی انجام شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,
 
,
وی در ادامه در خصوص مصوبه طراحی اپلیکیشن روز بازار اراک در این جلسه، گفت: مجموعه اصنافی که متقاضی حضور در این روز بازارها هستند می توانند از خدمات این اپلیکیشن استفاده کنند.همچنین از این برنامه می توان جهت خریدهای اینترنتی استفاده نمود.
,
 
,
شهردار اراک درخصوص راه اندازی شب بازار و روز بازار کتاب در اراک، گفت: در این جلسه مقرر گردید که پیرامون راه اندازی شب بازار و روز بازار اراک بررسی بیشتری صورت گیرد و مکان برگزاری آن مشخص گردد.
,
 
,
وی ابراز امیدواری کرد که با شکل گیری مجموعه تفریحی و توریستی دره گردو و ایجاد تونل نوری در آن منطقه، شب بازار در این منطقه ایجاد شود.همچنین با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان روز بازار کتاب ویژه اهالی فرهنگ و کتاب راه اندازی شود.
,
 
,
 کریمی در خصوص راه اندازی جمعه بازار خودرو در محل پردیس خودرویی اراک گفت: ساز و کار راه اندازی این روز بازار نیز آماده و مصوبات آن از شورای اسلامی شهر اخذ شده است  به این صورت که متقاضیان خرید و فروش خودرو، جمعه ها در شهرک خودرو گرد هم آمده و با حضور دستگاه هایی همچون پلیس، اداره ثبت، اصناف اقدام به خرید و فروش خودرو نمایند .
,
 
,
شهردار اراک در خصوص آخرین وضعیت پردیس خودرویی اراک گفت: امسال قرارداد جدیدی با پیمانکار منعقد شده و مقرر گردیده که تا پایان سال ۱۴۰۲ فازهای این شهرک تکمیل شود.همچنین پیرامون انتقال اصناف خودرویی به این شهرک باید گفت که این امر مهم نیاز به ساز و کار خاصی دارد که تصمیمات مربوط به آن باید در حوزه شهرستان و استان اخذ شود و ان‌شاءالله به نتیجه مطلوب برسد.
,
 
,
انتهای پیام 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه