اخبار داغ

کارشناس امور بین‌الملل :

قطعنامه آژانس علیه ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند

قطعنامه آژانس علیه ایران بی‌پاسخ نمی‌ماند
یک کارشناس امور بین‌الملل گفت: ایران قطعاً گام‌های تلافی‌جویانه علیه قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برخواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شعیب بهمن، کارشناس امور بین‌الملل در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران‌نیوز با اشاره به صدور قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه ایران اسلامی اظهار کرد: این قطعنامه نشان داد که آژانس به دور از مباحث فنی به موضوعات سیاسی روی آورده و تحت تأثیر آمریکا و تروئیکای روپایی قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران‌نیوز ,
 
,
وی اضافه کرد: آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به خوبی آگاه است که ایران بیشترین همکاری را با این نهاد داشته و دارد و فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای ایران پنهان نبوده و با نظارت آژانس صورت گرفته است.
,
 
,
این کارشناس امور بین‌الملل تصریح کرد: در نقطه مقابل رژیم غاصب صهیونیستی دارای کلاهک و بمب هسته‌ای بوده و عضو «ان.پی.تی» هم نیست و رژیم آمریکا و اروپا کوچک‌ترین اعتراضی به این موضوع ندارند.
,
 
,
بهمن یادآور شد: زرادخانه هسته‌ای رژیم جعلی صهیونیستی ۸۰ تا ۳۰۰ بمب هسته‌ای است و سلاح‌های هسته‌ای زیردریایی این رژیم مبیّن این موضوع است که دشمنان به صورت جدی از رژیم صهیونیبستی حمایت می‌کنند و در مقابل قانون‌شکنی‌اش اعتراضی ندارند.
,
 
,
وی با طرح این پرسش که چرا آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از رژیم صهیونیستی به دلیل داشتن زرادخانه‌های هسته‌ای توضیح نمی‌خواهد؟ گفت: آژانس به نهاد سیاسی تبدیل شده و منافع آمریکا، رژیم صهیونیستی و دشمنان ایران را دنبال می‌کند و از دولت‌های تحت حمایت آمریکا بازخواست نمی‌کند.
,
 
,
این کارشناس امور بین‌الملل افزود: آمریکا و اروپا از گذشته دارای اختلافات جدی بوده‌اند و توهم وحدت این کشورها را نیز افرادی مطرح می‌کنند که از آمریکا و خباثت این رژیم آگاهی چندانی ندارند.
,
 
,
بهمن تبیین کرد: برخلاف اظهارنظرها آمریکا و تروئیکای اروپایی در بسیاری از موضوعات مرتبط با ایران همسویی کامل ندارند و بسیاری از کارشناسان ساکن آمریکا و اروپا اعتراف کرده‌اند که این کشورها ناتوان شده‌اند و توان مقابله با ایران را ندارند.
,
 
,
وی تأکید کرد: کارشناسان اروپا و آمریکا معتقدند که ایران قطعاً گام‌های تلافی‌جویانه علیه قطعنامه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی برخواهد داشت و اینگونه نخواهد بود که آمریکا و اروپا هر اقدامی دوست داشتند انجام دهند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه