اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر خبر داد؛

کشف بیش از ۲.۵ تن برنج احتکار شده در کاشمر

کشف بیش از ۲.۵ تن برنج احتکار شده در کاشمر
احمدی از کشف 2 هزار و 640 کیلوگرم برنج احتکاری به ارزش 105 میلیون تومان در شهرستان کاشمر خبر داد و گفت: در این زمینه یک متهم به مراجع قضائی معرفی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ سرهنگ حسین احمدی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران، اظهار داشت: در پی اخبار دریافتی مبنی بر اینکه فردی سودجو اقدام به احتکار برنج در انباری در یکی از مناطق شهرستان کرده موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی و آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بازدیدهای غیر محسوس، یک انبار حاوی برنج احتکار شده را شناسایی و کشف کردند، خاطرنشان کرد: مأموران با هماهنگی مقام قضایی در بازرسی از این انبار مقدار ۲ تن و 640 کیلوگرم برنج احتکار شده کشف کردند.

, .,

فرمانده انتظامی کاشمر با تاکید بر اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش کالای احتکار شده را 105 میلیون تومان برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه برای یک متهم پرونده تشکیل و برای اعلام حکم و مجازات به مراجع قضایی ارسال و انبار مذکور توسط مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد.

, .,

وی فروشندگان کالاهای اساسی باید فهرست کالاهای انبارشده خود را سامانه مربوطه ثبت کنند در غیر این صورت مشمول مجازات احتکار کالا و پرداخت جریمه خواهند شد، اذعان کرد: پلیس در شهرستان کاشمر عزم جدی برای مبارزه با احتکار کنندگان دارد و همشهریان می توانند در صورت اطلاع از احتکار هر نوع کالا، بلافاصله موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه