اخبار داغ

فرمانده انتظامی استان قزوین:

سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ برای ناشنوایان قزوینی راه‌اندازی شد

سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ برای ناشنوایان قزوینی راه‌اندازی شد
سردار علی ابراهیمی گفت: ناشنوایان و افراد سخت‌گویش می‌توانند نیازهای پلیسی خود را به سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ ارسال کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین از راه‌اندازی سامانه ارتباطی پلیس با ناشنوایان و افراد سخت‌گویش قزوینی خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
 
وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است.
 
ابراهیمی گفت: با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت‌گویش هستند با راه‌اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ ظرفیتی در استان ایجاد شد که این عزیزان بتوانند به‌صورت پیامکی با ۱۱۰ ارتباط بگیرند.
 
این فرمانده نیروی انتظامی افزود: هر عزیز ناشنوا یا سخت‌گویشی که به هر دلیل نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشته باشد می‌تواند با ارسال مشکل و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ از پلیس کمک بخواهد تا کاربران ۱۱۰ جهت رسیدگی به نیازهای امنیتی وی وارد عمل شوند.
 
وی در پایان ضمن اشاره به آثار مطلوب این سیستم در خدمت‌رسانی و پاسخگویی به موقع به نیازهای پلیسی مردم، خاطرنشان کرد: با هدف خدمت‌رسانی مضاعف، سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ در استان به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
,
 
وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است.
 
ابراهیمی گفت: با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت‌گویش هستند با راه‌اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ ظرفیتی در استان ایجاد شد که این عزیزان بتوانند به‌صورت پیامکی با ۱۱۰ ارتباط بگیرند.
 
این فرمانده نیروی انتظامی افزود: هر عزیز ناشنوا یا سخت‌گویشی که به هر دلیل نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشته باشد می‌تواند با ارسال مشکل و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ از پلیس کمک بخواهد تا کاربران ۱۱۰ جهت رسیدگی به نیازهای امنیتی وی وارد عمل شوند.
 
وی در پایان ضمن اشاره به آثار مطلوب این سیستم در خدمت‌رسانی و پاسخگویی به موقع به نیازهای پلیسی مردم، خاطرنشان کرد: با هدف خدمت‌رسانی مضاعف، سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ در استان به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
,
 
,
وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به‌صورت شبانه‌روزی آماده خدمات‌رسانی و رسیدگی به نیازهای حوزه نظم و امنیت عموم مردم است.
 
,
,
ابراهیمی گفت: با توجه به اینکه درصدی از افراد جامعه ناشنوا و یا سخت‌گویش هستند با راه‌اندازی سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ ظرفیتی در استان ایجاد شد که این عزیزان بتوانند به‌صورت پیامکی با ۱۱۰ ارتباط بگیرند.
 
,
,
این فرمانده نیروی انتظامی افزود: هر عزیز ناشنوا یا سخت‌گویشی که به هر دلیل نیاز به حضور پلیس و امدادخواهی داشته باشد می‌تواند با ارسال مشکل و آدرس خود به سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ از پلیس کمک بخواهد تا کاربران ۱۱۰ جهت رسیدگی به نیازهای امنیتی وی وارد عمل شوند.
 
,
,
وی در پایان ضمن اشاره به آثار مطلوب این سیستم در خدمت‌رسانی و پاسخگویی به موقع به نیازهای پلیسی مردم، خاطرنشان کرد: با هدف خدمت‌رسانی مضاعف، سامانه پیامکی ۱۱۰۲۸ در استان به‌صورت رسمی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه