اخبار داغ

به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت حماسه بزرگ پدخندق:

گلزار مطهر شهدای دهدشت عطرافشانی شد+عکس

گلزار مطهر شهدای دهدشت عطرافشانی شد+عکس
به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت حماسه بزرگ پدخندق با حضور رییس دادگستری، دادستان، کارکنان دادگستری و جمعی از سبزپوشان سپاه و نیروی انتظامی گلزار شهدای دهدشت عطرافشانی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  صبح زاگرس به مناسبت هفته قوه قضاییه و گرامیداشت حماسه بزرگ پدخندق با  حضور رییس دادگستری، دادستان، قضات ،کارکنان دادگستری و جمعی از سبزپوشان سپاه و نیروی انتظامی   گلزار شهدای دهدشت عطرافشانی  و مسئولان ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان های والای انقلاب، به مقام شامخ شهدای گلگون کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

رییس دادگستری کهگیلویه در این آیین با گرامیداشت حماسه پد خندق و  هفته قوه قضاییه با اشاره به اینکه  شهدا از همه چیز خود برای انقلاب و اسلام گذشتند گفت: شهدا نیاز به امدن ما و گذاشتن دسته گل بر قبور خودشان ندارند آنها کسانی هستند که با جان خود  که بزرگترین سرمایه هر انسان است با خدا معامله کردند.

,

حجت‌الاسلام علی سعیدی افزود: ما در وصیت نامه شهدا می خوانیم و می بینیم که به اسلام،قران،ولایت فقیه،وطن و ... سفارش کردند و از ما انتظار حمایت راهی را دارند که پیمودند نه اینکه فقط به صورت نمادین بیاییم مراسمی برگزار شود و برویم.

,

وی تصریح کرد: امروز وظیفه ما عمل به وظایف خود در برقراری حق و عدالت و دفاع از آرمان‌های شهدا است.

,

سعیدی با اشاره به اینکه همه میراثدار و میراث خوار خون شهدا هستیم ادامه داد: هر امکاناتی که در جامعه و کشور من و شما از آن برخورداریم خون بهای شهداست و ما داریم از خون بهای انها استفاده می کنیم.

,

وی در پایان مجدد یاداور شد: این عطرافشانی  و گلباران قبور شهدا در مناسبت های مختلف برای تجدید میثاق با شهدا و حفظ اسلام و ارزشهای دفاع مقدس،پیروی از ولایت فقیه و ... است و صرف امدن  در این مکان تنها دردی از ما دوا نمی کند.

,

تصاویر تکمیلی:

,

, ,

, ,

, ,


,
, ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه