اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

ایران مدافع اصلی حقوق بشر در جهان است

ایران مدافع اصلی حقوق بشر در جهان است
احمدی نیا فرد با بیان اینکه نباید فریب لفاظی ها و جنگ روانی و رسانه ای آمریکایی ها را خورد، گفت: ایران مدافع اصلی حقوق بشر در جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی احمدی نیا فرد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، با اشاره به حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: آمریکا بر خلاف این ادعای واهی، ناقض حقوق بشر است و هر جایی جرمی، جنایتی و قتلی صورت می گیرد که باعث کشته شدن افراد زیادی می شود نقش آمریکا پیداست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: فریب کاری و چپاول ثروت کشورهای مستضعف در ذات پلید دولتمردان آمریکایی می باشد.

,

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد: هدف قرار دادن هواپیمای مسافر بری ایران در هوا که منجر به شهادت هموطنان ما شد یا ترور نافرجام امام خامنه ای در اوایل انقلاب، این ها فقط گوشه ای از خباثت و پلیدی آمریکایی ها را نشان می دهد.

,

وی تصریح کرد: فریب لفاظی ها و جنگ روانی و رسانه ای آمریکایی ها را نباید خورد، آنها با سانسور کردن واقعیت های نقض حقوق بشر توسط خود آنها به دنبال ترویج حقوق بشری هستند که به گمان خود با قتل و غارت می شود آن را اجرا کرد.

,

احمدی نیا فرد گفت: کشور ایران مدافع اصلی حقوق بشر است و با هر جنگی که مورد آزار، اذیت و قتل افراد به خصوص مسلمین بی دفاع و مستضعف در عراق، یمن، افغانستان، سوریه و… می شود مخالف جدی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه